۵۲۲ واژه پرتکرار EPT

  • جهت داوطلبان آزمون زبان دانشگاه آزاد EPT
  • دکتری تمام رشته های دانشگاه آزاد اسلامی
  • آموزش 522 واژه پرکاربرد آزمون EPT
  • به روش کدینگ و ریشه شناسی
  • شامل 20 درس حاوی همه لغات پرکابرد
۲۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

۸۹,۰۰۰ تومان

EPT در ۲۴ روز

۸۰,۰۰۰ تومان

مجموعه آزمون های EPT

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۱۸۹,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب ۵۲۲ واژه پرتکرار EPT :

تسلط روی لغات مربوط به آزمون EPT یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در این آزمون می‌باشد بنابراین این کتاب می تواند مکمل خوبی در کنار کتاب EPT در ۲۴ روز ایشان باشد. یکی از توصیه های اساتید قبل از آزمون تمرکز روی واژگان است. کتاب آموزش ۵۲۲ واژه پرتکرار EPT به روش کدینگ و ریشه شناسی بدون شک بهترین گزینه برای تقویت دامنه لغات آزمون EPT است. در این کتاب سعی شده واژگان مفید و پرکاربرد آزمون های ۵۰۴، تافل، ۱۱۰۰ و آزمونهای ادوار گذشته شامل ۵۲۲ لغت به همراه یک مثال آورده شود.

آزمون EPT مخفف English Proficiency Test است که از سال ۱۳۸۶ توسط دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارزیابی سطح درس زبان عمومی داوطلبان دکتری این دانشگاه در نظر گرفته شده و به صورت ماهیانه یا ادواری برگزار می شود. چنانچه داوطلبان دکتری دانشگاه فاقد مدرک بین المللی تافل با حداقل نمره باشند ملزم کسب نمره در آزمون EPT هستند. آموزش ۵۲۲ واژه پرتکرار EPT از منابع پایه این آزمون است.

.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

دکتر حسین زهره وند

تعداد صفحات

172

ناشر

زبان مهر

شابک

9786009802531

وزن 300 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “۵۲۲ واژه پرتکرار EPT”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.