11%

Sherlock Holmes (دو جلدی)

  • نسخه انگلیسی مجموعه داستانهای شرلوک هولمز
  • از محبوب ترین کتابهای معمایی جهان
  • ارایه شده در دو جلد و مجموع 1800 صفحه
  • شامل همه 56 داستان کوتاه و چهار داستان بلند بدون حذفیات

 

قیمت اصلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان است.
قیمت اصلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان است.

Sherlock Holmes (دو جلدی)

قیمت اصلی ۴۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

Sherlock Chronicles

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۸۵۰,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی مجموعه داستانهای Sherlock Holmes (دو جلدی) :

شرلوک هولمز، کارآگاهی نام آشناست. کتاب Sherlock Holmes به دلیل ماجراهای پر‌هیجان خود در مدت زمانی کوتاه، محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرد. نسخه انگلیسی شرلوک هولمز توسط آرتور کانن دویل نوشته شده است. کتاب شرلوک هولمز در دو جلد به چاپ رسیده که شامل مجموعه داستان‌های کوتاه و بلند می‌باشد.

کتاب Sherlock Holmes شامل چهار رمان بلند است؛ همچنین در این کتاب ۵۶ داستان کوتاه جذاب نیز وجود دارد. اگر شما هم به ماجراجویی‌های هیجان انگیز این شخصیت خیالی اسرار آمیز علاقه‎‌مند هستید، می‌توانید مجموعه داستانهای Sherlock Holmes را تهیه کنید.

درباره مجموعه داستانهای Sherlock Holmes

در جلد اول کتاب Sherlock Holmes، داستان با یک اتفاق جنایی آغاز می شود؛ عبارتی که با خون نوشته شده و شرلوک هولمز در پی کشف حقیقت آن است. کارآگاه معروف، در این ماجرا با دکتر واتسون وفادار همراه می شود. در داستان «چهار نشانه» نیز راز سر به مهری از یک درب قفل شده را می خوانیم. جلد دوم این کتاب، موضوعی پیچیده و در عین حال ترسناک دارد. این کتاب به قتل گریم‌پن مور، شخصیتی مرموز و عجیب می پردازد. این داستان جنایی از جمله بهترین داستان‌هایی است که در مورد معمای یک قتل نوشته شده است.

معرفی شرلوک هولمز

کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که تا به حال نام شرلوک هولمز را نشنیده است. شرلوک هولمز یک شخصیت خیالی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت او معروف ترین شخصیت خیالی شناخته شده تا به امروز است. رد پای حضور شرلوک هولمز برای اولین بار در داستان «اتود در قرمز لاکی» دیده شد. گفته می شود که شخصیت این کارآگاه از فردی به نام جوزف بل الهام گرفته شده است. جالب است بدانید که نام شرلوک هولمز به عنوان شناخته شده‌ترین شخصیت خیالی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

در مورد نویسنده کتاب شرلوک هولمز

Arthur Conan Doyle، نویسنده و پزشک بریتانیایی بود. از او مجموعه داستان‌های زیادی به جای مانده است. در واقع او با کتاب Sherlock Holmes به شهرت رسید. آرتور کانن دویل در ابتدا تصور نمی‌کرد این کتاب به چنین شهرتی دست پیدا کند. او در میانه داستان تصمیم گرفت که شرلوک هولمز در یکی از ماجراجویی‌ها به قتل برسد؛ اما محبوبیت این کارآگاه در بین مردم باعث شد تا او پایان داستان را تغییر دهد. در نتیجه، نویسنده داستان را به گونه‌ای تغییر داد که گویی شرلوک هولمز طی حادثه ای مفقود شده بود و به این ترتیب، او دوباره در اوج شهرت قرار گرفت.

دلایل محبوبیت کتاب شرلوک هولمز

در این کتاب، کشف راز قتل در هر داستان به طور حرفه‌ای و جذاب با موضوعی کاملا متفاوت از داستان‌های دیگر صورت می گیرد که هیجان خواننده را به اوج می رساند. استدلال‌های منطقی و پیچیده هولمز به همراه دلایل پزشکی حرفه ای که او ارائه می‌دهد همیشه در طول داستان جریان دارد و نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند. شاید دلیل اصلی جذابیت و محبوبیت این داستان همین موضوع باشد.

خرید کتاب Sherlock Holmes

 

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

Sir Arthur Conan Doyle

تعداد صفحات

1800 صفحه (مجموع دو جلد)

ناشر

Bantam Classic

سطح کتاب

Full Text پیشرفته

وزن 650 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Sherlock Holmes (دو جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.