ربه کا

برند افق شناسه محصول: 112169 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب Rebecca
  •  برنده ی جایزه‌ی ملی کتاب آمریکا
  • تئاتر و فیلم سینمایی با اقتباس از این کتاب ساخته شده است
  • فیلم ربه کا برنده جایزه اسکار 1940 شد
۲۰۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب ربه کا :

کتاب ربه کا نوشته دافنه موریه، با در آمیختن عشق، معما و خشونت، به داستانی جذاب و پرکشش تبدیل شده است؛ نوشته‌ ای خوش‌خوان و پر از تعلیق که خواننده را با خود تا پایان داستان همراه می کند. داستان از زبان زن جوان ندیمه ‌ای روایت می شود که نویسنده تا پایان کتاب نام او را فاش نمی کند. او با مردی ثروتمند به نام ماکسیم آشنا می شود و با او ازدواج می کند. خرید کتاب ربه کا

پس از مدتی، پی می برد مرد جوان، همسر قبلی اش «ربه کا» را در یک حادثه از دست داده است. ورود خانم جوان به عمارت آقای ماکسیم سرآغاز ماجراهای جدید است… رمان ربه کا از شاهکارهای خانم دافنه دوموریه است که نخستین بار در سال ۱۹۳۸ منتشر شد. فیلمی با اقتباس از رمان ربه کا در سال ۱۹۴۰ و به کارگردانی آلفرد هیچکاک ساخته و اکران شد که موفق به کسب جایزه اسکار شد.

برای مشاهده نسخه زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب Rebecca

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

زرکوب

سایر مشخصات
نویسنده

دافنه دو موریه

مترجم

خجسته کیهان (افق)
نازگل نیکویی (سمیر)

تعداد صفحات

704 صفحه (افق)
543 صفحه (سمیر)

قطع کتاب

جیبی بزرگ (افق)
رقعی (سمیر)

شابک

978-964-3697-57-0

وزن 450 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ربه کا”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.