همسایه هاانتشار این کتاب متوقف شده است

  • جزو بهترین رمان های ایرانی طبق نظر مخاطبان
  • از پر تیراژ ترین رمان های فارسی
  • ترجمه شده به بیش از 5 زبان بین المللی
۲۵۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالیانتشار این کتاب متوقف شده است

معرفی کتاب همسایه ها اثر احمد محمود :

کتاب همسایه ها اثری است از احمد محمود که در سال های ۱۳۴۲ تا ۱۳۴۵ توسط وی نوشته شده است و بین سال های ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۳ در نشریات روز منتشر می شد، سپس در سال ۱۳۵۳ توسط انتشارات امیرکبیر به صورت کتاب ارایه شد و جزو یکی از پرفروش ترین و بهترین رمان های ایران طبق نظر مخاطبان لقب گرفت. همسایه ها پس چندین نوبت انتشار به دلایل سیاسی توقیف و تا سال ۱۳۵۷ اجازه نشر مجدد نیافت. رمان سرگذشت جوانی به نام خالد را قبل از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۴۲ در اهواز روایت می کند. خالد از یک جوان ساده ه یک چهره سیاسی تغییر شخصیت می دهد و در این میان عاشق دختری می شود که او در انتخاب عشق و باورها در تنگنا قرار می دهد. او در نهایت راهی زندان می شود.

احمد محمود در همسایه ها به نوعی از طبقات مستضعف و فقیر جامعه و رنج و سختی زندگی آنها پرده بر می دارد اما بر اساس باورهایش ضمن جانبداری از این طبقات، اعتدال و میانه روی را حفظ کرده و انعکاس دقیق اتفاقات را نسبت به آنچه هوادارش است، ترجیح می دهد. وی همچنین خرافه پرستی و اختلاف طبقاتی را نقد می کند و از زندگی و تجارب خود برای بازسازی و بازنمایی فضای زندگی شخصیت های داستان بهره برداری می کند.

برچسب:
مشخصات کلیانتشار این کتاب متوقف شده است
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

احمد محمود

تعداد صفحات

502

ناشر

امیرکبیر

وزن 600 گرم
نظرات کاربرانانتشار این کتاب متوقف شده است

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همسایه ها”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.