آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز

  • قابل استفاده برای :
  • دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد علاقه مند به تحصیل و کار در کشورهای آلمانی زبان
  • شامل مکالمه، لغات و اصطلاحات پرکاربرد، گرامر، تمرین و ضرب المثل
  • حاوی یک CD برای آموزش تلفظ صحیح لغات آلمانی
قیمت اصلی ۱۵۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز :

زبان آلمانی از زبانهای بسیار غنی دنیاست و همانطور که می دانید بسیاری از دانشمندان، فلاسفه و هنرمندان با این زبان مکالمه می کردند. زبان مادری بیش از ۱۵۰ میلیون نفر از مردم دنیا آلمانی است. این زبان در درجه اول در کشورهای آلمان، اتریش، بخش های عمده ای از کشور سوییس، لیختن اشتاین، لوکزامبرگ و جنوب ایالت تیرول ایتالیا و همچنین بخش هایی از اروپای شرقی صحبت می شود. کتاب آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز و ۶۰ درس بیشتر نیازمندی های زبان آموزان مبتدی و آغازین را پوشش می دهد.

زبان آلمانی سومین زبان خارجی محبوب برای فراگیری در سطح دنیا و دومین زبان در اروپاست. در سالهای اخیر در کشور ایران نیز پس از انگلیسی طرفداران بی شماری پیدا کرده تا حدی که اساتید و ناشران را به چاپ و انتشار خودآموز و حتی کتابهای اصلی وا داشته است. چنانچه به زبان انگلیسی آشنای داشته باشید به زودی و با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که شباهت های جالب توجهی بین این دو زبان وجود دارد.

فهرست کتاب آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز :

شاکله کتاب ۶۰ درس با موضوعات طبقه بندی شده و مکالمات پرکاربرد است. هر درس دربرگیرنده واژگان، مکالمه و جملات کاربردی، گرامر، تمرین و اصطلاحات آلمانی می باشد. کتاب دارای یک CD می باشد که تلفظ صحیح کلمات را آموزش داده است. این کتاب می تواند مکمل بسیار خوبی برای استفاده زبان آموزان مقدماتی باشد و حتی همراه سایر کتابها از جمله سری کتابهای Menschen A1 پیشنهاد شده است.

سلام و احوال پرسی، ملیت ها و زبانها، اوقات روز و تاریخ و روزهای هفته، مشاغل، زمان و ساعت، آب و هوا، خانواده و فامیل، صفات و رنگها، جهت ها و آدرس، وسایل نقلیه عمومی، پول و خرید کردن، بانک، مسافرت، گشت و گذار در شهر، مواد غذایی و نوشیدنی ها، در سوپر مارکت، حساب کردن، پر کردن فرمها، ویزا و مصاحبه، هتل و اقامتگاه، خرید در فروشگاه، در فرودگاه، صبحانه و ناهار و شام، فعالیتها و اوقات فراغت و… عنوان ۲۴ درس از ۶۰ درس می باشند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
مولف

نسرین خانی فر

تعداد صفحات

320

ناشر

نسل نوین

CD-DVD

شامل یک حلقه CD

شابک

978-964-7326-00-1

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.