آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز

  • شامل 60 درس قابل استفاده برای :
  • زبان آموزان مبتدی و سطح مقدماتی ایتالیایی
  • دانش‌آموزان، دانشجویان، مسافران و افراد داوطلب تحصیل و کار در ایتالیا
  • شامل مکالمه، لغات و اصطلاحات پرکاربرد، گرامر، تمرین و ضرب المثل
  • حاوی یک CD برای آموزش تلفظ صحیح لغات آلمانی
۱۳۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز :

در جهان امروز یادگیری زبان ایتالیایی به واسطه جمعیت ایتالیایی زبان، جایگاه سیاسی و اقتصادی ایتالیا در اتحادیه اروپا، صنعت توریسم و نیز جایگاه رفیع فرهنگی و هنری این سرزمین از اهمیت والایی برخوردار شده است. به همین منظور با اجازه اساتید آموزش زبان ایتالیایی مبادرت به تالیف کتاب آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز نموده که در برگیرنده کلمات موضوعی، مکالمه، مفاهیم کلیدی و کلی دستور زبان ایتالیایی، تمرینات و همچنین بحث شیرین اصطلاحات و ضرب المثل ها می باشد. زبان ایتالیایی اکنون توانسته جایگاه چهارم در بین زبانهای دنیا را به خود اختصاص دهد. بنابراین یادگیری این زبان برای جوانان و نوجوانان کشور خالی از لطف نیست.

کتاب آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز دارای یک فهرست بلند بالا برای ۰ درس است. اگر بخواهیم به طور خلاصه آنها را نام ببریم، کتاب با آموزش حروف الفبایی زبان ایتالیایی و جدول حروف ایتالیایی آغاز می شود. سایر دروس دربرگیرنده موارد روبرو می باشد: شناخت اشیاء، رنگها، شناخت محیط، سلام احوالپرسی، برنامه هفتگی، معرفی خود، بانک و صرافی، ساعت، ماههای سال، خانواده، احساسات، ویژگیهای اخلاقی، خرید، مشاغل، ازدواج، مرزهای جغرافیایی، سبزیجات و میوه جات، آشپزخانه، مدرسه، دانشگاه، در راه مسافرت، در رستوران، ورزش ها، در فرودگاه، در هواپیما، پرسیدن آدرس، حمل و نقل، هتل، مکانهای تاریخی و توریستی، سینما و تئاتر، موسیقی و کنسرت، هنر و ادبیات، بیماری ها و بیمارستان، داروخانه، آب و هوا، کار، تاریخ، اداره پست و تلفن.

چنانچه قصد دارید به طور حرفه ای به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید می توانید از مجموعه کتابهای Nuovo Espresso استفاده کنید که در ۶ جلد برای سه سطح مقدماتی تا پیشرفته طراحی شده اند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

عبدالرضا تقی زاده

تعداد صفحات

328

CD-DVD

دارد

ناشر

نسل نوین

شابک

978-964-7326-15-5

وزن 600 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.