رنگ آمیزی بزرگسالان (سرزمین عجایب) کد C002

برند جواهری شناسه محصول: C002 دسته:
  • نقاشی بزرگسالان : سرزمین عجایب
  • تعداد نقاشی ها : 47 طراحی شکیل و زیبا
  • تصاویر واضح و با کیفیت
  • قطع کتاب : خشتی 22*22 سانتی متر
  • جلد و کاغذ : شومیز – کاغذ تحریر
۵۰,۰۰۰ تومان

موجود در انبار

نقد و بررسی اجمالی

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان (سرزمین عجایب) :

با کتاب رنگ آمیزی سرزمین عجایب مزایای روحی و ذهنی متعددی را با خود همراه دارد. «بربرین» در این باره می گوید: رنگ آمیزی قطعا دارای پتانسیل های درمانی کافی برای کاهش دلهره، تمرکز حواس و تقویت حواس است. پژوهش بزرگی که در سال ۲۰۰۵ میلادی پیرامون این مساله انجام شد نشان داده که سطوح دلهره افراد بعد از کتاب های رنگ آمیزی کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. علاوه بر این، رنگ آمیزی درست مانند مدیتیشن به افراد امکان می دهد که ذهن خود را از دیگر افکار پاکسازی کرده  تمرکز بیشتری را روی لحظه بگذارند و از دلهره خود نیز کم کنند.

این کار آن طور که بربرین می گوید به خصوص برای افرادی موثر خواهد بود که با اشکال خلاقانه دیگر هنری آشنایی لازم را ندارند و در یک کلام با آنها راحت نیستند. او می گوید: طبق تجربیات من، اکثر شرکت کنندگانی که در برابر محیط از خود گارد می گیرند آرامش و سکون بیشتری را در زمان رنگ آمیزی یک تصویر احساس می کنند. آنها با این کار در واقع امنیت بیشتری را تجربه می کنند.

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 100 گرم
ابعاد 22 × 22 سانتیمتر
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ آمیزی بزرگسالان (سرزمین عجایب) کد C002”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.