4%

فرهنگ انگلیسی فارسی پیشرو آریان پور (۷ جلدی)

  • ویرایش جدید شامل بیش از 74000 واژه انگلیسی
  • به همراه مترادف فارسی، اصطلاحات و مشتقات هر واژه
  • شامل لغات تخصصی برای رشته های مختلف دانشگاهی
  • بهترین و کاملترین فرهنگ انگلیسی – فارسی طبق نظر مخاطبان

 

قیمت اصلی ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

فرهنگ انگلیسی فارسی پیشرو آریان پور (۷ جلدی) :

با توجه به فرآیند جهانی سازی و جهانی شدن و تغییرات سریع علوم، فنون و تجارت و با عنایت به شعار یونسکو مبنی بر مرز سواد و بی سوادی در سال ۲۰۲۰ ، با ندانستن زبان جهانی انگلیسی، کتاب فرهنگ انگلیسی فارسی پیشرو آریان پور توسط دکتر منوچهر آریانپور در ۷ جلد تهیه و ارایه شد که نسل سوم مجموعه فرهنگ های پیشرو می باشد.

فرهنگ 7 جلدی انگلیسی فارسی آریانپور

ویژگی های فرهنگ بزرگ انگلیسی به فارسی آریانپور:

۱- این فرهنگ از نظر شمار واژگان و معانی (به ویژه واژه ها و معانی نوین) در ایران بی همتا است.

۲- کوشش شده است که این فرهنگ حاوی کلیه ی واژه های عمده علمی و فنی باشد تا نیاز خواننده به فرهنگ های تخصصی یا مرتفع شود و یا به حداقل برسد.

۳- با به کارگیری منابع متعدد فارسی کوشش شده است که کلیه امکانات زبان فارسی در برابر گسترده ی انگلیسی بسیج شود تا خواننده بتواند واژه های انگلیسی را بهتر برابریابی کند.

۴- برای نشان دادن روش کاربرد واژه ها و روشن سازی معانی واژه های مهم زبان انگلیسی در جمله ی انگلیسی (همراه با ترجمه فارسی) به کار برده شده است، این ویژگی وسیله خوبی برای آموزش زبان انگلیسی نیز خواهد بود. چون امروز نقش فرهنگ های دو زبانه در زبان آموزی بیش از پیش مورد توجه است.

برچسب:
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرهنگ انگلیسی فارسی پیشرو آریان پور (۷ جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.