30%

مجموعه کتابهای مصور هری پاتر (۵ جلدی)

  • مجموعه 4 جلدی Harry Potter: The Illustrated Collection
  • از زیباترین مجموعه های مصور دنیا
  •  Jim Kay برای این مجموعه برنده جایزه صفحه آرایی شده است

 

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

معرفی مجموعه کتابهای مصور هری پاتر یا Harry Potter-The Illustrated Collection:

مجموعه کتابهای مصور هری پاتر یا Harry Potter: The Illustrated Collection که یکی از زیباترین مجموعه های مصور دنیاست مقدمه ای برای سریال هری پاتر و هدیه ای چشمگیر و جذاب برای خوانندگان جدید و مخاطبان قدیمی و طرفداران کتاب های هری پاتر به ویژه کتابهای مصور هری پاتر است. این مجموعه شامل چهار کتاب در قطع رحلی با کیفیتی خیره کننده است به طوری که تصویرگر این کتاب یعنی Jim Kay را صاحب جایزه صفحه آرایی نموده است.

کتاب مصور اول: (۲۰۱۵) Harry Potter and the Philosophers Stone

کتاب مصور Harry Potter and the Philosophers Stone (کتاب تصویری هری پاتر و سنگ جادو) اولین کتاب از مجموعه کتاب های مصور هری پاتر است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. ایده نگارش کتاب های هری پاتر در مسیر منچستر-لندن در ذهن J.K. Rowling جرقه خورد. او ۶ سال تمام برای نوشتن جلد اول مجموعه هری پاتر زمان صرف کرد که نهایتا اولین چاپ آن در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. در ابتدا فقط ۵۰۰ جلد از کتاب منتشر شد که پس از مدت بسیار کوتاهی و به دلیل استقبال شگفت انگیز مخاطبان در بازار نایاب شد. در سال ۱۹۹۸ انتشارات Scholastic نسخه های آمریکایی کتاب را روانه بازار کرد.

مهمترین دلیل استقبال از کتاب Harry Potter and the Philosophers Stone زبان ساده و روان آن است که در ابتدای کار مخاطب را با شخصیت‌های داستان به خوبی همراه می کند. Jim Kay تصویرگر کتاب، بیش از ۱۰۰ نقاشی جذاب از رویدادهای کتاب ترسیم کرده که به صورت تمام رنگی در کنار متن گردآوری شده‌اند. هری پاتر و سنگ جادو تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی از جمله قرار گرفتن در لیست انتخاب های برتر مجله Book و قرار گرفتن در لیست بهترین کتاب های کودک و نوجوان شده است.

کتاب تصویری هری پاتر و سنگ جادو

کتاب مصور دوم: (۲۰۱۶) Harry Potter and the Chamber of Secrets

کتاب مصور Harry Potter and The Chamber of Secrets (کتاب تصویری هری پاتر و تالار اسرار) ادامه داستان جلد اول است. نگارش این جلد از کتاب ۲ سال طول کشید. Harry سال اول مدرسه هاگوارتز را به پایان رسانده و برای سپری کردن تعطیلات تابستان به خانه خاله خود آمده است. در خانه دورسلی‌ها، موجودی عجیب به نام «دابی» به او هشدار می دهد که اگر امسال به مدرسه هاگوارتز برگردد با مشکلی بزرگ مواجه می شود.

سال دوم مدرسه هاگوارتز با سختی های زیادی از جمله ورود استادی مغرور و سختگیر به نام «پروفسور لاکهارت» و رفتارهای عجیب «جینی» همراه است. اما، دردسر اصلی هنوز اتفاق نیفتاده است. طلسمی، گربه سرایدار و چند نفر از دانش‌آموزان هاگوارتز از جمله «هرمیون گرنجر» و «کالین کریوی» را تبدیل به سنگ کرده است. همه به هری پاتر مشکوک شده‌اند. هری پاتر برای نجات خودش و کسانی که طلسم شده‌اند باید تالار اسرار را پیدا کند…

کتاب تصویری هری پاتر و تالار اسرار

کتاب مصور سوم: (۲۰۱۷) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

کتاب مصور Harry Potter and Prisoner of Azkaban (کتاب تصویری هری پاتر و زندانی آزکابان) ادامه دو کتاب اول و دوم است. نوشتن این جلد از کتاب یکسال زمان صرف کرد. رولینگ نوشتن هری پاتر و زندانی آزکابان را بسیار لذت ‌بخش عنوان کرده و اظهار داشته : «زندانی آزکابان بهترین تجربه نویسندگی ام تا به حال بوده است.» در این کتاب Harry Potter دوباره به خانه خاله اش می رود و این دفعه عمه مارج هم آنجاست. پس از درگیری با عمه، هری که فقط ۱۳ سالش است از جادو استفاده می کند که خلاف قوانین مدرسه هاگوارتز است (حداقل سن برای استفاده از جادو ۱۷ سال تمام است) و به همین دلیل هری باید منتظر حکم اخراج خود باشد.

اما در کمال تعجب مدرسه هاگوارتز حکم اخراجش را صادر نمی کند. Harry متوجه می‌شود «سیریوس بلک» که پدر و مادرش را به «ولدمورت» لو داده و باعث کشته شدن شان شده، اکنون در جستجوی اوست. به همین دلیل هم هاگوارتز او را اخراج نکرده است تا در مدرسه از دست «سیریوس بلک» در امان باشد. اما هری پاتر خبر ندارد که سیریوس بلک توانسته از دیوارهای نفوذناپذیر هاگوارتز عبور کند و هری دیگر در مدرسه هم امنیت ندارد…

کتاب تصویری هری پاتر و زندانی آزکابان

کتاب مصور چهارم: (۲۰۱۹) Harry Potter and the Goblet of Fire

کتاب مصور Harry Potter and the Goblet of Fire (کتاب تصویری هری پاتر و جام آتش) جلد چهارم مجموعه تصویری هری پاتر است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در این جلد هری پاتر جادوگری است که ۱۴ ساله شده و این کتاب روایت جام جهانی کوییدیچ است. هری پاتر قصد دارد که از خانواده‌ی دورسلی‌ها جدا شود و به جام جهانی «کوییدیچ» برود. Harry به نمایندگی از مدرسه هاگوارتز، «ویکتور کرام» از مدرسه دورمسترانگ و «فلور دلاکور» از مدرسه بوباتون در مسابقاتی شرکت می کنند که سال ها بود برگزار نمی شد. در حین برگزاری مسابقات اتفاقات ناگواری رخ می دهد و یکی از دوستان Harry کشته می شود. این واقعه تلخ سرآغاز اتفاقات و چالش های تازه ای برای هری پاتر می شود.

کتاب تصویری هری پاتر و جام آتش

Jim Kay در حال حاضر مشغول تصویرگری سه جلد باقی مانده از کتاب های هری پاتر است و انتظار می‌رود تصویرگری کامل مجموعه مصور هری پاتر در سال ۲۰۲۵ تکمیل شود.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رحلی

سایر مشخصات
نویسنده

ناشر

Arthur A. Levine Books

تعداد صفحات

جلد اول : 880 صفحه
جلد دوم : 272 صفحه
جلد سوم : 880 صفحه
جلد چهارم : 464 صفحه

شابک

9781338312911

وزن 7000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران