14%

آموزش زبان اسپانیایی در ۶۰ روز

  • آموزش زبان اسپانیایی در 60 روز
  • شامل : مکالمه، گرامر، تمرین، اصلاح، ضرب‌المثل
  • همراه با یک حلقه لوح صوتی
  • ارایه شده در 60 درس مجزا با موضوعات طبقه بندی شده
قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۶۰ روز :

کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۶۰ روز به نوبه کتاب کاملی شامل مکالمه، گرامر، تمرین، اصطلاحات و ضرب المثل می باشد که در ۶۰ ردس مجزا با موضوعات طبقه بندی ارایه شده است. این کتاب قابل استفاده دانش آموزان، دانشجویان و افراد علاقه مند به تحصیل و کار در کشورهای اسپانیایی زبان می باشد. امروزه زبان اسپانیایی جایگاه دوم را در سطح بین المللی تصاحب کرده و از نظر جمعیت متکلم پس از زبانهای چینی ماندرین و انگلیسی بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و هر روز نیز به علت شیرینی و سادگی و کارهای علمی فراوان و تبلیغات مناسب بر این تعداد افزوده می شود. پیش بینی شده تا سال ۲۰۵۰ همه افراد قاره آمریکای شمالی به زبان اسپانیایی صحبت کنند.

برخی ویژگیهای کتاب :

نگارش کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۶۰ روز یا اسپانیایی در ۶۰ درس همه موارد مربوط به یادگیری سریع این زبان را در مدت کوتاهی پوشش می دهد. گرامر یا دستور زبان اسپانیایی در این کتاب به نوعی سهل ممتنع است و به صورت دروس طبقه بندی و با زبانی ساده ارایه شده است.

در هر درس لغات متناسب با سرفصل مکالمات انتخاب شده اند. مکالمات غالبا جملات کوتاه، ساده و کاربردی هستند تا مخاطب بتواند آنها را به راحتی به خاطر بسپارد. در مورد آوانگاری، ترجیح فردی مولف استفاده از آوانگاری بین المللی بوده تا انعکاس دقیقی از شیوه بیان واژگان باشد، اما آوانگاری با حروف فارسی انتخاب شد تا کتاب برای تمام مخاطبین قابل استفاده باشد.

در پایان هر درس نیز اصطلاحات کاربردی در زبان اسپانیایی و ضرب المثل و تمرین های مناسب بر پایه گرامر ارایه شده در هر درس بیان شده اند. در تدوین کتاب آموزش اسپانیایی در ۶۰ روز از منابع ومختلفی استفاده شده که عمده ترین آنها در ابتدای کتاب معرفی شده اند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

آرامه خواجوند

تعداد صفحات

346 صفحه

ناشر

نسل نوین

CD-DVD

شامل یک حلقه CD

شابک

978-964-7326-17-9

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان اسپانیایی در ۶۰ روز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.