بمب گرامر

  • آموزش کلیه مهارت های گرامری با روش میانبر
  • یادگیری گرامر با زبانی ساده و طنزگونه
  • قابل استفاده برای کلیه داوطلبان آزمون ارشد و دکتری
  • آزمون های تافل، آیلتس و سایر آزمون های معتبر
  • شامل سطح مقدماتی تا پیشرفته
قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۵,۰۰۰ تومان است.

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب بمب گرامر ایمان پندی :

کتاب بمب گرامر نوشته دکتر ایمان پندی اینک به یکی از پرفروش ترین منابع آموزش گرامر تبدیل شده است. امروزه فراگیری زبان انگلیسی تبدیل به ضرورت و پیش نیازی جدی در حوزه تحصیل، اشتغال و حتی نیاز روزمره افراد در میان اقشار مختلف ایران شده است. از جمله عوامل عمده و اصلی در ناکارآمدی سیستم مدارس و دانشگاه ها و نیز آموزشگاه ها می توان ضعف مهارتی و تخصصی نیروی انسانی، روشهای خشک، کسل کننده و کلاسیک در تدریس و عدم به روز رسانی روش ها و محتوای منابع درسی و البته عدم استفاده صحیح و کاربردی از ابزارهای تکنولوژیک را نام برد. چنین وضعیتی منجر به این شده تا زبان آموزان تنها به زبان به عنوان یک مرحله اجباری نگاه کرده و فعالیت های شان را فقط برای کسب نمره انجام دهند. خرید کتاب بمب گرامر ایمان پندی

زبان آموزان باید بدانند هرچقدر هم از دایره لغات خوبی برخوردار باشند اما بدون گرامر نمی توانند به نحو صحیح و جامع از حافظه واژگانی خود استفاده کنند. نادیده گرفتن و عبور از بخش گرامر یکی از اشتباهات رایجی است که زبان آموزان مرتکب می شوند. کتاب بمب گرامر حاصل تلاش برای آموزش مهارت های عمومی و تخصصی گرامر زبان انگلیسی با متدی متمایز و برگرفته از ادبیات طنز است و تمامی زبان آموزان و داوطلبان کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترا و نیز آزمون های تخصصی از جمله آیلتس و تافل و GRE و … می توانند با مطالعه این کتاب از آمادگی لازم برای کسب امتیاز مطلوب برخوردار شوند. این کتاب شامل ۶۰ مهارت گرامری ضروری است که در ۱۸۰ صفحه ارایه شده است.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

پالتویی

سایر مشخصات
نویسنده

دکتر ایمان پندی

تعداد صفحات

204 صفحه

سطح آموزشی

پایه (مقدماتی) و متوسط

ناشر

زبان مهر

شابک

978-600-97532-2-2

وزن 200 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بمب گرامر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.