زنانی که از ریشه می رویند

  • ترجمه فارسی عنوان اصلی If womens rose rooted
  • یکی از موثر ترین آثار انگیزشی اخیر
  • کتابی تحول انگیز که خواندنش برای همه ضروری است
  • دکتر شارون بلکی نویسنده و معلم شناخته شده بین المللی
  • در زمینه روانشناسی ، اسطوره شناسی و بوم شناسی است
۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب زنانی که از ریشه می رویند :

کتاب زنانی که از ریشه می رویند اثری است تحول انگیز که خواندنش برای همه ضروری است. شارون بلکی در طول کتاب خواننده را با خود وارد پویشی برای پیدا کردن جایگاهش در جهان می کند. او در فصول مختلف کتاب با الهام گرفتن از اساطیر بومی و زنان معاصری که توانسته اند با پیدا کردن ریشه های اصیل خود، جایگاه حقیقی خود در اجتماع را پیدا کنند و در تعیین سرنوشت جهان نقش داشته باشند خواننده را با خود همراه می کند.

او در فصول مختلف کتاب با الهام از اساطیر بومی و زنان معاصری كه توانسته اند با پیدا کردن ریشه های اصیل خود، جایگاه حقیقی خود در اجتماع را پیدا کنند و در تعیین سرنوشت جهان نقش داشته باشند خواننده را با خود همراه می کند. کتاب زنانی که از ریشه می رویند ، کتابی زیبا، صادق و تاثیرگذار است و آوازی است در ستایش زنانگی اصیل که زنان را به بیداری و کشف قدرت وجودی شان فرا می‌خواند. این کتاب ترجمه عنوان اصلی If womens rose rooted است که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

بخشی از متن کتاب :

زندگی در خراب آباد تمام توان ما را می گیرد. به جای این که به نجوای قلب مان گوش دهیم و کشف کنیم در زندگی چه چیزی به ما لذت می دهد و چه چیزی حقیقتا ما را خوشحال می کند تمام عمر را صرف راضی کردن دیگران می کنیم. خود را به رنگی که آنها دوست دارند در می آوریم و به جای این که به بدن و حس های مان اهمیت دهیم از ذهن مان تبعیت می کنیم.

با پیروی از آنچه عرف به ما دیکته می کند و همرنگی با جماعت تمام عناصر زنده و پر شور وجودمان را می کشیم. شاید بتوانیم تمام محصولاتی را که این سیستم تولید می کند صاحب شویم. شاید صاحب مشاغل مهم، شأن اجتماعی و بدنی مطابق با استانداردهای جامعه شویم اما بدون احساس تعلق به هستی زندگی مان خالی و بی معناست. در خراب آباد هر روز بیشتر و بیشتر از منبع حیات دور می شویم. خراب آباد همان خلا درونی ما است زیرا ما انعکاسی از جهانی هستیم که در آن زندگی می کنیم.

تسلیم خراب آباد شدن یعنی برای به دست آوردن امنیت به شغلی مشغول باشیم که علاقه ای به آن نداریم، برای به دست آوردن احساس هویت و کسی بودن تمام عمر برای دیگران کار کنیم و هیچوقت نفهمیم چرا قلب مان خالی است. تسلیم خراب آباد شدن یعنی برای به دست آوردن خانه و اتومبیل لوکس و به روز ترین ابزار الکتریکی عمری را هدر دادن. سعی می کنیم تا خلا درون مان را با چیزهای بیرونی پر کنیم. به همین خاطر آنقدر خود را در معرض شلوغی، سر و صدا، ترس و تشویش قرار می دهیم تا در نهایت از پا در می آییم. کتاب زنانی که از ریشه می رویند

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

شارون بلکی

مترجم

ندا صابری

تعداد صفحات

354

ناشر

علمی

شابک

978-9644044496

وزن 370 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زنانی که از ریشه می رویند”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.