نفرتی که تو میکاری

  • ترجمه فارسی کتاب The Hate U Give
  • جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز
  •  برنده جایزه بهترین کتاب نوجوان گودریدز سال 2017
  •  در سال 2017 فیلمی بر اساس این کتاب ساخته شد
  • نامزد جایزه کتاب ملی آمریکا با هشت ستاره کیفی
۵۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب نفرتی که تو میکاری :

از متن پشت جلد کتاب : در دنیایی که اقلیت بودن هر روز سخت تر می شود انجی توماس، نویسنده آمریکایی در اولین کتابش سعی می کند مسایل روز دنیا را با زیباترین زبان ممکن و در قالب داستانی که الهام گرفته از ماجرایی واقعی است به تصویر بکشد. نفرتی که تو میکاری بهترین کتاب در سال ۲۰۱۷ به انتخاب سایت گوریدز بوده و از آن کتابهایی است که از همان اول به لیست پرفروش های نیویورک تایمز رفت و برای مدت ها در آن لیست باقی ماند. در ادامه به معرفی کتاب نفرتی که تو میکاری می پردازیم…

کتاب نفرتی که تو میکاری با گرفتن هشت ستاره که بیشترین امتیاز ممکن است ، نامزد جایزه کتاب ملی آمریکا شد. کتابی که نویسندگان بزرگی چون جیسون رینولدز، جان گرین و بسیاری دیگر با عباراتی چون «میخکوب کننده» و «خیره کننده» از آن یاد کرده اند.

نفرتی که تو میکاری برای تمام کسانی که فارغ از ملیت، جنسیت، قومیت و نژادشان احساس می کنند در دنیا تنها و مظلوم هستند می خواهد نشان دهد هر کسی می تواند ضدایی باشد در گوش جامعه ای که نمی خواهد حرف های ما را بشنود، می خواهد بگوید بعضی وقتها حتی اگر تمام کارها را هم درست انجام دهی، باز هم ممکن است اوضاع درست نشود. اما مسئله این است که هیچ وقت از انجام کار درست، دست برنداری…

خلاصه داستان نفرتی که تو میکاری :

رمان از زبان یک دختر سیاهپوست ۱۶ ساله به نام استار کارتر روایت می شود که همواره سعی می کند در زندگی اش کار درست را انجام دهد.

ولی در ادامه بین دو دنیای متفاوت از همدیگر گیر می افتد، دنیایی که از آن آمده و دنیایی که مطلوب زندگی کردن است. پس انجام دادن کارهای درست همیشه هم به آن آسانی که فکر می کند نیست چون بعضی اوقات شجاعت زیادی می طلبد.

ماجرا از یک مهمانی شروع می شود. مهمانی که استار بعد از گذشت سالها دوست خیلی صمیمی دوران کودکی اش یعنی خلیل را می بیند. وقتی استار و خلیل در حال گفتگویی دوستانه هستند ناگهان تیراندازی می شود و آنها فورا مهمانی را ترک می کنند. پلیس آنها را متوقف و سوالاتی از هر دو می پرسد.

بن مایه رمان ، در رابطه با موضوع نژادپرستی است. موضوعی که حتی در قرن حاضر و علی رغم ادعای کشورهای توسعه یافته کماکان وجود دارد و موجب رنج بسیاری از انسانها می شود. کتاب نفرتی که تو میکاری ترجمه عنوان اصلی The Hate U Give است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و بلافاصله و برای هفته های مکرر جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز بود.

برای تهیه یا مشاهده نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب The Hate U Give

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

انجی توماس

مترجمان

میلاد بابانژاد
الهه مرادی

تعداد صفحات

396

ناشر

نون

شابک

978-600-8740-11-7

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نفرتی که تو میکاری”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.