نیلوفر و مرداب

  • نیلوفر و مرداب؛ هنر دگرگون کردن رنج ها
  • آموزش هنر شادکامی توسط تیچ نات هان
  • به مدد ذهن ‌آگاهی و نیروی حاصل از آن
  • ترجمه علی امیرآبادی
۵۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب نیلوفر و مرداب :

در کتاب نیلوفر و مرداب ، تیچ نات هان، در متن آن حکمتی که «رنج و گنج» یا «گِل‌ و‌ گُل»، را لازم و ملزوم یکدیگر می‌داند، راه هایی را برای دمساز شدن با رنج بدون مقهور شدن به ‌وسیله آن معرفی می کند. تیچ نات هان در این کتاب، با شفافیت و احساس طربی که اکنون دیگر مهر و امضای اوست، در مقام آموزگاری که هنر شادکامی را آموزش می‌دهد، به ما کمک می‌کند تا شگفتی هایی را که هم در درون و هم در اطراف ماست باز شناسیم و از آن‌ها اثر پذیریم، همان شگفتی هایی را که در گذر ایام آنها را بدیهی انگاشته و نسبت به آنها بی‌توجه شده‌ایم.

در همین مسیر، او با ما از درنگ ‌کردن، تنفسِ ذهن ‌آگاهانه و تمرکز عمیق سخن می گوید و از این می گوید که چگونه این اعمال می‌توانند نیروی ذهن‌ آگاهی را در بطن زندگی هر روزی خلق یا بیدار کنند. به مدد ذهن ‌آگاهی و نیروی حاصل از آن، می‌توانیم درد و رنج را در بر بگیریم و آن را آرام سازیم؛ و می‌توانیم، همچون نیلوفری که در مرداب بشکفد، بی‌درنگ حدی از آزادی و نیز ذهن و و ضمیر شفاف تر را برای خود به ارمغان بیاوریم.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

پالتویی

سایر مشخصات
نویسنده

تیچ نات هان

مترجم

علی امیر آبادی

تعداد صفحات

140

ناشر

بیدگل

شابک

978-6226863391

وزن 200 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیلوفر و مرداب”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.