هنر عشق ورزیدن

  • ترجمه فارسی کتاب The Art of Loving
  • با بیش از 35 مرتبه تجدید چاپ در ایران
  • جزو پرفروش ترین کتابهای روانشناسی در ایران
  • جزو کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون می کند
  •  کتابی صادقانه، کاربردی و دقیق
۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب هنر عشق ورزیدن :

کتاب هنر عشق ورزیدن با نگاهی نو به مساله عشق ورزی ما را متقاعد می سازد که عشق فرضیه ای احساسی نیست که بتوان به آسانی آنرا لمس و حتی درک کرد. در این کتاب خواننده متقاعد می شود که قبل از عشق ورزیدن به دیگران بهتر است در تکامل شخصیت خود تلاش کند. این مساله بیانگر این نکته است که تا زمانی که شخصی نتواند همسایه اش را دوست داشته باشد از عشق فردی نیز بهره مند نخواهد شد.

این عشق می تواند در خصوصیاتی مثل شهامت، ایمان، انضباط و… آشکار شود. در جوامعی که این خصوصیات رنگ و بوی کمتری دارد کسب مهارت های عشق ورزیدن نیز نادر و حتی ناموفق خواهد بود. سوالی که برای هر فردی پیش می آید این است که در طول عمر خود چند نفر ادم دیده که به دیگران مهر ورزیده اند؟ با علم بر این که مسیر دشواری را پیش رو داریم برای شناسایی مشکلات این راه و آگاهی از روش های رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

در کتاب هنر عشق ورزیدن، اریک فروم سعی کرده مسائل را به زبانی شیوا و ساده مطرح کند. به طور حتم در این کتاب با تکرار عقایدی روبرو می شویم که در کتاب های دیگر نیز خوانده ایم، اما در این اثر که حول محور موضوع عشق است، اندیشه های زیادی مطرح شده اند که قادرند دریچه ای جدید برای درک آنچه قبلا خوانده ایم باز کنند.

برشی هایی از کتاب را می خوانیم :

ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی یا غیر اجتماعی هستیم؛ اما به این می ارزد که خودمان باشیم، تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمی زند ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته… اگر کسی به ما بگوید که عاشق گل است. اما ببینیم که اغلب فراموش می کند به گل هایش آب بدهد، عشق او را به گل باور نمی کنیم. عشق عبارت است از رغبت جدی به زندگی و پرورش آنچه بدان مهر می ورزیم. زمانی که رغبت جدی وجود نداشته باشد عشقی هم در کار نیست.

فهرست کتاب هنر عشق ورزیدن :

  • آیا عشق ورزیدن هنر است ؟
  • نظریه عشق
  • عشق و انحطاطآن در جامعه معاصر غرب
  • تمرین عشق
  • سخنی درباره نویسنده

کتاب هنر عشق ورزیدن ترجمه عنوان اصلی کتاب The Art of Loving می باشد. ترجمه های زیادی از ناشران مختلف وجود دارد اما پرفروشترین نسخه، ترجمه خانم پوری سلطانی است.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

اریک فروم

ترجمه

پوری سلطانی

تعداد صفحات

220

ناشر
شابک

978-964-6026-41-4

وزن 250 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنر عشق ورزیدن”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.