MSRT در ۲۴ روز

  • جهت داوطلبان آزمون MSRT دکتری
  • تمام رشته های دانشگاه های سراسری
  • همراه با یک لوح صوتی مخصوص بخش شنیداری
  • آخرین ویرایش منتشر شده از سوی گروه زهره وند
قیمت اصلی ۸۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است.

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب MSRT در ۲۴ روز :

اگر شما هم داوطلب شرکت در آزمون دکتری و یا دانشجوی دکتری باشید، جهت کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و یا کسب مجوز جهت شرکت در آزمون جامع دکتری نیاز به مدرک زبان انگلیسی دارید. مدرک آزمون زبان MSRT ازجمله مدارکی است که مورد قبول همه دانشگاه‌های کشور است. ثبت نام و شرکت در آزمون MSRT ماهانه و توسط سازمان امور دانشجویان زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در صورت عدم موفقیت در آزمون محدودیتی برای دفعات بعدی وجود ندارد و می‌توانید در آزمون ماه بعد شرکت کنید. کتاب MSRT در ۲۴ روز زهره وند پرفروش ترین و اصلی ترین منبع مطالعاتی این آزمون است. نمره قبولی آزمونMSRT برای متقاضیان دارای مدرک دکتری، حدنصاب ۵۰ و برای متقاضیان لیسانس و کارشناسی حدنصاب ۴۰ می‌باشد. خرید کتاب MSRT در ۲۴ روز

بودجه بندی سوالات آزمون MSRT به این صورت است که از ۱۰۰ سوال آزمون، ۳۰ سوال بخش شنیداری، ۳۰ سوال بخش گرامر و ۴۰ سوال بخش درک مطلب را پوشش داده است. زمان پاسخگویی به این آزمون هم بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ دقیقه است که برای بخش شنیداری ۳۰ تا ۳۵ دقیقه، بخش گرامر ۲۰ دقیقه و بخش درک مطلب، ۵۵ دقیقه در نظر گرفته شده است. کتاب در ۲۴ روز زهره وند شامل ۳ بخش شنیداری (همراه با سی دی)، درک مطلب و گرامر می باشد. اگر به دنبال یک منبع کامل و جامع ویژه آزمون MSRT تألیفی هستید، و مثل خیلی‌ها ترجیح شما خواندن و مرور یک کتاب جامع به جای چند منبع از نویسندگان مختلف است، ما این کتاب ارزشمند را که تالیف دکتر حسین زهره وند است پیشنهاد می کنیم.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رحلی

سایر مشخصات
نویسنده

دکتر حسین زهره وند

تعداد صفحات

580

شابک

978-6009716685

وزن 1800 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “MSRT در ۲۴ روز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.