باشگاه پنج صبحی ها

  • ترجمه فارسی کتاب The 5AM Club
  • شامل برنامه‌ صبحگاهی متحول ‌کننده افزایش بهره وری
  • کاملاً ساده، قابل ‌اجرا و در عین حال بسیار تأثیرگذار
  • تحسین شده توسط پائولو کوئیلو
۱۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها :

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشته رابین شارما ترجمه عنوان اصلی کتاب The 5AM Club است که نخستین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. اکثر مردم حاضر نیستند ساعت ۵ صبح از خواب، بلند شوند و روزشان را اینگونه آغاز نمایند؛ همین مسئله، یک مزیت رقابتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. ساعت ۵ صبح، زمان بسیار مناسبی برای به جریان‌ انداختن خون در مغز است.

این مورد می تواند نتیجه ای شگفت انگیز را برای مغز شما، به ارمغان بیاورد تا از استرس ها و نگرانی هایی که ممکن است در طول روز با آنها مواجه شوید، در امان بمانید و خللی در عملکرد روزانه ی شما ایجاد نشود.

در کتاب باشگاه پنج صبحی ها می‌خوانیم که ساعات ابتداییِ روز، زمان هایی هستند که قهرمانان واقعی را، به وجود می آورند. اگر می خواهید به زندگی خود مسلط شوید، لازم است از صبح زود، آغاز نمایید. ترک رختخواب در ساعت ۵ صبح، شما را از حواس پرتی در طول روز، در امان نگه می دارد و خلاقیت شما در امور کاری تان را افزایش می دهد.

متن پشت جلد کتاب :

مفهوم «باشگاه پنج‌ صبحی‌ها» شامل برنامه‌ صبحگاهی متحول ‌کننده ‌ای است که مردم را قادر می‌سازد میزان بهره وری‌ شان را افزایش دهند و در زمینه‌های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت هایی خارق العاده دست پیدا کنند.

رابین شارما در باشگاه پنج صبحی‌ها داستان دو غریبه را روایت می‌کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهادهای او را برای دستیابی به موفقیت همه ‌جانبه در زندگی می ‌پذیرند. نکات ارائه ‌شده در «باشگاه پنج‌ صبحی‌ها» کاملاً ساده و قابل ‌اجرا و در عین حال بسیار تأثیرگذار است و خوانندگان را قادر می ‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتاب پرفروشش «راهبی که فراری اش را فروخت» به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده ‌است. باشگاه پنج صبحی‌ها کتابی است که زندگی شما را برای همیشه متحول خواهد کرد.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

رابین شارما

مترجم

رضا اسکندری آذر

تعداد صفحات

352

ناشر

نشر نون

شابک

9786226652179

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه پنج صبحی ها”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.