دختری در قطار

  • نسخه ترجمه شده عنوان اصلی The Girl on the Train
  • پرفروشترین کتاب سال ۲۰۱۵ در جهان
  • برنده جایزه مخاطبان گودریدز در سال 2015
  • این کتاب در بیش از 34 کشور دنیا ترجمه شده است
  • پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز برای 13 هفته متوالی
۱۲۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب دختری در قطار :

کتاب دختری در قطار نوشته پائولا هاوکینز ترجمه فارسی عنوان The Girl on the Train می باشد. این رمان پس از انتشار پرفروشترین کتاب سال ۲۰۱۵ در جهان شد و چند ماه پس از آن ، رکورد فروش تاریخی کتابهای هری پاتر را پشت سر گذاشت. به طوری که مدت ۱۳ هفته در صدر پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز قرار داشت.

خلاصه داستان :

داستان توسط اول شخص و از نگاه سه زن: ریچل، آنا و مگان روایت می‌شود. سه زن که هر کدام زندگی خاص خودشان را دارند. ریچل واتسون که زنی دائم‌الخمر است برای خودش ارزشی قائل نیست؛ از نظر او زنان فقط از دو وجه قابل‌ توجه‌اند : وضعیت ظاهری‌ و وظیفه مادری‌شان. پس با این حساب، او که ظاهری معمولی دارد و نازاست ، نمی‌تواند مورد‌ توجه مردی واقع شود؛ موهبتی که احتمالاً از نظر او، زن های دیگر قصه ، آنا و مگان، از آن بهره‌ مندند. ریچل بیش از آنکه در واقعیت زندگی کند، در خیال و بین آدم‌های خیالی‌ که فقط خودش آن ها را می بیند سیر می‌کند؛ آن‌قدر که درگیر حوادث بین شان می‌شود؛ حوادثی که هیچ‌ وقت رخ نداده‌اند.

اما چه اتفاقی می‌افتد که زندگیِ زن های این داستان، در هم تنیده می‌شود؟ ریچل هر روز سوار قطاری خاص می‌شود. هر روز از کنار خانه‌هایی می‌گذرد که زمانی یکی شان خانه‌ خودش بوده. هر روز بچه‎ ی شوهر سابقش را می بیند. هرروز می بیند که خانه‌اش را تغییر می‌دهند. هرروز غمگین و خشمگین می‌شود…

جهت مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب The Girl on the Train

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

پائولا هاوکینز

مترجم

محبوبه موسوی

تعداد صفحات

320

ناشر
شابک

978-600-7845-00-4

وزن 300 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دختری در قطار”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.