راز شوهر

برند آموت شناسه محصول: 112159 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب The husband’s secret
  •  نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب داستان گودریدز سال 2013
  •  رتبه اول پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز
  • جزو پرفروش ترین کتاب های وب سایت آمازون
۹۹,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب راز شوهر :

کتاب راز شوهر نوشته لیان موریارتی است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این رمان جذاب و خواندنی ترجمه عنوان اصلی The husband’s secret است که توسط سحر حسابی به فارسی ترجمه شده است. لیان موریارتی در راز شوهر شخصیتی جدید خلق کرده که دوراهی اش همگان را متحیر می کند. تکان دهنده، پیچیده و تفکر برانگیز و قطعا گروه های کتابخوان را بسیار جذب خواهد کرد. با خواندن این کتاب ضربه فنی خواهید شد.

خلاصه داستان :

رمان راز شوهر داستان سه زن را روایت می کند که زندگی شان پس از کشف یک راز خطرناک، به طور غیر منتظره ای به هم پیوند می خورد. اتفاقات رمان در شهر سیدنی استرالیا رخ می دهد، جایی که سیسیلیا متاهل است و ظاهرا زندگی خوبی دارد. همزمان، تس ایلاری زنی است که وقتی به عشق شوهرش به دختر عمویش که بهترین دوستش است پی می برد، به همراه پسرش به سیدنی باز می گردد. فرزندان تس و فرزندان سسیلیا در یک مدرسه ثبت نام می کنند، جایی که دوست پسر سابق تس معلم است.

شخصیت سوم داستان، خانم راشل، دبیر مدرسه است که گمان می کند کانر مسئول قتل حل نشده دخترش است که تقریبا از سه دهه قبل هنوز همراه اوست. یک روز، هنگامی که شوهر سسیلیا جان پاول حضور ندارد ، نامه ای از شوهرش پیدا می کند که فقط در صورت مرگ وی باید باز شود. سسیلیا به هر حال این نامه را باز می کند، و راز ویرانگری که او کشف می کند عواقب عظیمی را برای او و زنان دیگر به همراه می آورد…

برای خرید یا مشاهده نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب The husband's secret

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

لیان موریارتی

مترجم

سحر حسابی

تعداد صفحات

400

ناشر

آموت

شابک

978-6006605890

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راز شوهر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.