معبد سکوت

  • ترجمه فارسی کتاب Live and teaching of the far East
  • عنوان دیگر این کتاب «زندگی استادان» است
  • درباره فلسفه بودایی، بودا و بودیسم، پیشگویی ها
  • شرح سفری تحقیقاتی به هند و تبت
۳۸۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب معبد سکوت :

کتاب معبد سکوت نوشته بردتامس اسپالدینگ می باشد که توسط فریده مهدوی دامغانی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب ترجمه عنوان اصلی Live and teaching of the far East است که نخستین بار در سال ۱۹۲۴ منتشر شد. کتاب معبد سکوت که نام اصلی آن زندگی استادان است، کتابی درباره خدا و خداشناسی و در نتیجه خودشناسی است. در این کتاب، نویسنده سعی دارد که از نژادهای گوناگون بشری و اعتقاداتشان نسب به خالق عالم هستی، صحبت کند. در واقع در هریک از کتاب های منتشر شده وی، ما به صورت شخصی بی طرف و علاقه مند به شناخت بینش ها و باورهای ملل دیگر، عمل می کنیم.

مقدمه ای از مترجم :

مترجم فرانسوی این کتاب به دلیل مسیحی بودنش و من (فریده مهدوی) به عنوان مترجمی مسلمان و متعهد، سعی کرده ایم عقاید و افکار ملل خاور دور را به خوانندگان عزیز معرفی کنیم. در واقع من تنها به عنوان واسطه ای بی طرف و غیر شخصی که عاری از تعصب و تبعیض است، فقط قصد دارم شما را با یک سری اندیشه های جالب و خارق العاده آشنا کنم و بیشتر درباره کرامات استادان شریف و بزرگوار خاور دور سخن بگویم تا آنکه تبلیغی برای این عقاید انجام دهم. من فقط قصد دارم با این ترجمه، از حضور گروهی از انسان های مافوق طبیعی صحبت کنم که در قلب سرزمین های هندوستان و تبت و بوتان و حتی دروازه های چین حضور دارند و با کرامات خود، زندگی را برای بسیاری از مردم آن نواحی سهل کرده اند و هیچ سعی و کوششی در شناساندن خود نداشته و ندارند. چه درس تواضعی بهتر از این؟

به عقیده من، پس از مطالعه کتاب معبد سکوت، انسان دچار شور و شوقی وجدآمیز می گردد و دوست دارد هر چه سریع تر به سراغ عبادت و دعا و نماز و راز و نیاز با خدا برود و زودتر رابطه اش را با ذات الهی مستحکم تر کند تا از برکات و الطاف خدای همیشه مهربان و همیشه توبه پذیر بهره مند شود. در رابطه با آن دسته ای هم که مدتی است رابطه شان را با خدا قطه کرده اند، کتاب معبد سکوت می تواند محرکی مثبت در جهت برقراری مجدد ارتباط با خدا باشد.

جمله ای از زبان انسانی دوست داشتنی از سرزمین هندوستان «گاندی»

مذاهب دنیا مانند جاده های گوناگون هستند که همه، به یک مقصد نهایی ختم می شوند. چه اشکالی دارد که هر یک از ما، از یک مسیر متفاوت برود؟ اصل این است که به یک مقصد واحد و مشترک برسیم. زندگی عاری از اصل و اساس مانند قایقی است که سکان نداشته باشد.
برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

زرکوب
شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

بردتامس اسپالدینگ

مترجم

فریده مهدوی دامغانی

تعداد صفحات

672

ناشر

فردوس

شابک

978-9643204006

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معبد سکوت”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.