نسخه های دکتر

  • خوددرمانی و درمان با گیاهان دارویی
  • مرجع کاربردی گیاه درمانی
  • ویرایش جدید به همراه تصاویر گیاهان دارویی
  • تالیف احمد حاجی شریفی (عطار اصفهانی)
  • با بررسی بیش از 50 منبع علمی داخلی و خارجی
۲۵۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

۲۵۰,۰۰۰ تومان

نسخه های دکتر

۴۰۰,۰۰۰ تومان

گنجینه طب سنتی ایران

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۶۵۰,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب نسخه های دکتر : درمان با گیاهان دارویی

انسان از قدیم الایام در فکر گشودن راز خاک و آنچه از آن روییده بوده است. به دنبال جستجوهای خود درمان با گیاهان دارویی را کشف کرد، زهر و پادزهر را کشف کرده، از گیاهان مختلف معجون ها برای امراض مختلف ساخته که یافته های آنها سینه به سینه منتقل گردیده تا آن که با اختراع کتابت موفق به جاویدان ساختن آن گردید. کتاب نسخه های دکتر یکی از منابع ارزشمند گیاه درمانی است که به ترتیب حروف الفبا به بررسی و راه های درمان بیماری ها پرداخته است.

از آن جا که کتاب های متعددی در این زمینه به ما به ارث رسیده است و عموما سخن به رمز و راز گفته اند، لذا در قرون اخیر کمتر دانشمند یا کاوشگری به طبیعت حیات آفرین توجه کرده است و تنها چندی است که محققان و غذاشناسان دوباره به بررسی در این رشته پرداخته اند.

برای نمونه اخیرا دانشمندان ژاپنی متوجه شده اند که با مصرف روزانه گیاهان و غذاهای گیاهی و سنتی و استفاده کمتر از گوشت حیوانات، انسان تا حد زیادی از ابتلا به بیماری مرموز سرطان و سایر بیماری ها مصون می ماند. کتاب نسخه های دکتر با زحمات بسیار، تلاش و تحقیق طولانی، همچنین با بررسی بیش از ۵۰ منبع و ماخذ علمی اعم از خارجی و داخلی که از قدیم تا به امروز در خصوص خواص گیاهان در مورد بیماری های مختلف نوشته اند تهیه گردیده است.

سعی شده که متن کتاب حتی المقدور ساده، روان و قابل فهم عامه باشد. به جز چند مورد خاص تنها از گیاهانی سخن به میان می آید که در دسترس باشد و همچنین نثر آن چنان نباشد که با اصطلاحات فنی پزشکی و پیچیده برای خواننده سردرگمی به وجود بیاورد. برای سهولت استفاده و کاربرد بهتر کتاب شامل تصاویر گیاهان دارویی است.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

احمد حاجی شریفی (عطار اصفهانی)

تعداد صفحات

600

ناشر

حافظ نوین

شابک

978-600-6415-13-0

وزن 1300 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسخه های دکتر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.