گفتگو با خدا (جلد اول)

  • ترجمه عنوان اصلی Conversations with God
  • جلد اول : An Uncommon Dialogue
  • کتاب جلد اول بیشتر با موضوعات شخصی سر و کار دارد
  • و بر روی فرصت ها و چالش خای زندگی فردی تکیه می کند
۳۹۵,۰۰۰ تومان
۳۹۵,۰۰۰ تومان

گفتگو با خدا (جلد اول)

۲۷۵,۰۰۰ تومان

گفتگو با خدا (جلد دوم)

۳۳۵,۰۰۰ تومان

گفتگو با خدا (جلد سوم)

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۱,۰۰۵,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب گفتگو با خدا (جلد اول) :

نویسنده در مقدمه کتاب گفتگو با خدا : به تو تجربه خارق العاده ای را مژده می دهم. تو می توانی با خدا گفتگویی داشته باشی. بله. بله. تو احتمالا تصور می کنی که جنین چیزی ممکن نیست. به عقیده تو، هر کس می تواند با خدای خود دردِل کند، این، کاملا عملی است، ولی نه اینکه با او سخنی بگوید. منظورم این است که، خدا جوابی به تونمی دهد، اینطور نیست؟

می دانم که باید با تو بگویم، و همه چیز را از تو بخواهم

حداقل به شکل مکالمه معمول روزمره! این تصوری است که من هم روزی داشتم و بعد محتویات کتاب (کتاب گفتگو با خدا جلد اول) بر من حادث شد. باور کنید واقعیت را می گویم. این کتاب توسط من به رشته تحریر در نیامده، این کتاب بر من حادث شده، و با خواندن آن بر شما هم حادث خواهد شد، زیرا همگی ما به سوی حقیقتی هدایت می شویم که برای آن ساخته شده ایم، و آمادگی آن را داریم.

با وجود ناراحتی ها و دردسرهایی که این اثر ممکن است برایم ایجاد کند، امکان نداشت روندی را که آغاز کرده بودم متوقف کنم. تصمیم دارم به آنچه غریزه ام دیکته می کند عمل کنم، نه آنچه دنیای اطرافم به من حکم می کند. غرایزم به من می گوید که کتاب گفتگو با خدا جلد اول مهمل بافی یا خیالبافی نا امیدانه، یا خود توجیهی مردی که زندگی او را گمراه کرده، و اکنون در صدد انتقام جویی است، نیست. باور کنید به همه این موضوعات فکر کرده ام، هب تک تک آنها. به همین دلیل این اثر را زمانی که هنوز به صورت دستخط بود، به چند نفر نشان دادم. کتاب همه آنها را تکان داد. آنها شروع به گریه کردند و زندگی شان تغییر کرد. آنها از حیرت در جای خود میخکوب شدند، آنها از این نوشته ها قدرت گرفتند. بسیاری گفتند با خواندن کتاب گفتگو با خدا جلد اول متحول شدند.

کتاب جلد اول بیشتر با موضوعات شخصی سر و کار دارد، و بر روی فرصت ها و چالش های زندگی فردی تکیه می کند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

نیل دونالد والش

ترجمه

توراندخت تمدن

تعداد صفحات

640

ناشر

دایره

شابک

978-964-6839-04-5

وزن 600 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گفتگو با خدا (جلد اول)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.