3%

آخرین آرزوThe Last Wish

  • ترجمه فارسی کتاب The Last Wish اثر آندره ساپکوفسکی
  • پیش زمینه‌ ای برای خواندن داستان های بلند مجموعه ویچر
  • جلد اول از مجموعه کتاب های ویچر
  • ترجمه شده به بیش از 20 زبان زنده دنیا
  • پرفروش ترین مجموعه داستانی در سال 2019
قیمت اصلی ۳۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۰۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالیThe Last Wish

معرفی کتاب آخرین آرزو :

کتاب آخرین آرزو (به انگلیسی: The Last Wish) اولین جلد از مجموعه کتاب های ویچر، نوشته‌ی آندره ساپکوفسکی، نویسنده لهستانی است. مجموعه کتاب‌های ویچر، علاوه بر اینکه مخاطبان زیادی دارند، منبع اقتباس یک سریال تلویزیونی و چند بازی کامپیوتری هم بوده‌اند. دلیل اصلی شهرت جهانی این آثار، مجموعه بازی های کامپیوتری Witcher هستند که جزو پر افتخارترین عناوین تاریخ بازی های کامپیوتری محسوب می‌شوند.

این جلد از کتاب شامل مجموعه‌ای از داستان های کوتاه است که هرکدام به سهم خود، خواننده را با دنیای خاص ویچرها آشنا می‌کند و پیش زمینه‌ ای برای خواندن داستان های بلند این مجموعه هستند. گرالت یک ویچر است. اما مزدور قاتل نیست. تنها هدف او، نابودی هیولایی است که دنیا را به تباهی کشانده‌ است. اما… نه هر موجود هیولا شکلی بد است، و نه هر موجود زیبایی خوب…ولی در هر داستان خیالی، حتما ذره‌ای حقیقت وجود دارد.

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Last Wish

برچسب:
مشخصات کلیThe Last Wish
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

آندره ساپکوفسکی

مترجم

امیرحسین خدا کرمی

تعداد صفحات

440

ناشر
شابک

9786001822629

وزن 500 گرم
نظرات کاربرانThe Last Wish

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آخرین آرزو”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.