شمشیر سرنوشتSword of Destiny

  • ترجمه فارسی کتاب Sword of Destiny اثر آندره ساپکوفسکی
  • ادامه ماجراهای گرالت ریوی آیی، ویچر معروف
  • جلد دوم از مجموعه کتاب های ویچر
  • ترجمه شده به بیش از 20 زبان زنده دنیا
  • پرفروش ترین مجموعه داستانی در سال 2019
۱۸۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالیSword of Destiny

معرفی کتاب شمشیر سرنوشت :

کتاب شمشیر سرنوشت (به انگلیسی: Sword of Destiny) دومین کتاب از مجموعه کتاب های ویچر، نوشته آندره شاپکوفسکی، نویسنده لهستانی است. این کتاب در ادامه کتاب آخرین آرزو که در همین وب سایت ارایه شده است منتشر شده است که شامل داستان های نیمه کوتاهی است که هر کدام خواننده را با گوشه ای از دنیای خاص ویچرها آشنا می کنند و پیش درآمدی برای خواندن ۵ جلد بعدی مجموعه، که داستان هایی بلند و پیوسته هستند، محسوب می شود.

کتاب شمشیر سرنوشت ادامه ماجراهای گرالت ریوی آیی، ویچر معروفی است که از شهری به شهر دیگر می رود و به کمک مهارت شمشیر زنی و قدرت های جادویی مخصوصش، به جنگ انواع هیولاها و موجودات پلید و شیطانی می رود. ولی این بار گرالت با چیزی فراتر از یک هیولا روبرو می شود. و این بار در برابر سرنوشت قرار می گیرد؛ شمشیر دو لبه ای، که یک لبه اش مرگ است و لبه دیگرش…

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Sword of Destiny

برچسب:
مشخصات کلیSword of Destiny
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

آندره ساپکوفسکی

مترجم

امیرحسین خدا کرمی

تعداد صفحات

534

ناشر
شابک

9786001823022

وزن 500 گرم
نظرات کاربرانSword of Destiny

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمشیر سرنوشت”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.