خلیج نقره ای

  • ترجمه عنوان اصلی کتاب Silver Bay
  • رمان دیگری از نویسنده کتاب من پیش از تو
  • جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران
  • ارایه شده از سوی انتشارات میلکان

 

۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب خلیج نقره ای :

موضوع کتاب خلیج نقره ای اثر جوجو مویز (به انگلیسی : Silver Bay) عاشقانه است. یکی دیگر از رمان های عاشقانه و چند شخصیتی وی است که در یک شهر ساحلی رخ می‌دهد. خلیج نقره ای به وسیله اتومبیل بین سه الی چهار ساعت از سیدنی فاصله دارد، و بیشتر مسیر توسط یک بزرگراه اصلی قابل دسترسی است. مویز یکی از نویسندگان داستانهای عاشقانه و پرطرفدار دنیاست. او را می‌توان یک رمان نویس با قدرت بالای به تصویر کشیدن احساسات عاطفی دانست و شاید از همین جهت است که تمام آثار او مانند کتاب «من پیش از تو» با فروش بالایی همراه بوده است. داستانهای مویز پر شور و احساس است و به دلیل نوع کلام و نوع احساسی که دارد، مخاطب به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کند. اکنون به معرفی کتاب خلیج نقره ای ادامه می دهیم…

موضوع کتاب خلیج نقره ای :

داستان با کاتلین شروع می‌شود. دختری که در ۱۷ سالگی توانسته کوسه بزرگی را صید کند و به خلیج بیاورد و در رسانه ها معروف شود. وقتی اسم او در کتاب گینس ثبت می شود مردم به خلیج نقره‌ای هجوم می آورند تا او را ببیند. اتفاقاتی که در خلیج خواهد افتاد جالب و خواندنی است. طی این اتفاق، افراد زیادی راهی خلیج می شوند، از جمله : مایک.

لیزا مک کالین شخصیت دیگر داستان که غرق گذشته خودش است. او و دخترش هانا در خلیج نقره ای دارای آزادی و امنیت هستند. عمه لیزا دارای هتلی در خلیج نقره ای است. مایک دورمر که برای یک قرارداد تجاری عازم خلیج شده و در هتل ساکن شده است نسبت به ساکنین هتل به ویژه لیزا کنجکاو می شود.

آنها سر راه هم قرار می گیرند… داستان، عاشقانه ای غم انگیز ولی در عین حال زیبایی است که زوایای پنهانی دارد و هرچه جلوتر برود، برای مخاطب جذاب تر می شود.

متن پشت جلد کتاب :

نمی دونین پایین اومدن و سقوط کردن چقدر آسونه. وقتی می فهمی که پایین پایینی و هیچ کی دور و برت نیست. مثل خواب می مونه که یهو نمی فهمی از کجا سر در آوردی. بعد یهو می بینی هیچ کی رو نداری که کمکت کنه یا حتا دلداری ت بده که آره می تونی برگردی و حرفاش یه نوری باشه تو قلبت که می شه برگشت. تو اون پایین، تو اون تاریکی محض دوست داری داد بزنی: «لعنتی ها، من هنوز زنده ام.»

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی توصر زیر کلیک کنید…

کتاب Silver Bay

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جوجو مویز

مترجم

یاسمن فروغی فر

تعداد صفحات

400

ناشر

میلکان

شابک

978-600-7845-90-5

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلیج نقره ای”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.