کشتی عروسان

  • ترجمه فارسی کتاب The Ship of Brides
  • براساس یک داستان واقعی
  • پرفروش ترین کتاب ساندی تایمز
  • جزو پرفروش ترین کتابهای جوجو مویز
۱۹۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب کشتی عروسان :

کتاب کشتی عروسان نوشته جوجو مویز ترجمه عنوان اصلی کتاب The Ship of Brides است که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در سال ۱۳۹۶ توسط سونیا سینگ به فارسی ترجمه شد. برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی رمان کشتی عروسان روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Ship of Brides

خلاصه داستان رمان کشتی عروسان :

سال ۱۹۴۶ است و جنگ جهانی دوم تازه تمام شده است. مردان و زنانی در دوره جنگ با هم ازدواج کرده اند، اینک زمانش رسیده که زندگی مشترک را در کنار هم آغاز کنند. یک کشتی بزرگ که قادر به حمل هواپیما هم می باشد از سوی سیدنی رو به مقصد انگستان در حرکت است. ۶۵۰ زن که در آستانه عروسی هستند در کشتی حضور دارند و قبل از حرکت ۴ زن دیگر به آنها می پیوندند.

همه ساکنان کشتی از خلبان ها تا کارگران ساده عرشه ملزم به رعایت قوانین کشتی هستند اما بر خلاف قوانین سخت گیرانه، سرنوشت عروسان و مردها به هم پیوند می خورد و همسو می شود. در بین عروس ها، زن جوانی به اسم فرانسیس مکنزی حضور دارد که موضوع رمان روایت زندگی پیچیده وی می باشد. مکنزی شخصیت عجیبی دارد که همواره درگیر گذشته اش میی باشد. این سفر، نقطه عطف تغییر و تحول زندگی او خواهد شد.

قسمتی از کتاب :

اولین باری که دوباره او را دیدم حس کردم که انگار سیلی خورده ام. هزار بار آن جمله را شنیده بودم ولی تا آن موقع معنی واقعی اش را نفهمیده بودم. طول کشیده بود تا ذهنم چیزی را که چشمانم می دید، درک کند. بعد یک شوک فیزیکی بدنم را در بر گرفته بود. من انسان خیالبافی نیستم. به سخنانم پیچ و تاب نمی دهم ولی آن موضوع واقعا من را تکان داد.

اصلا انتظار نداشتم دوباره او را ببینم. آن هم در محلی مثل آنجا. سالها قبل او را در آخرین کشو کمدم دفن کرده بودم. نه فقط جسمش را، بلکه معنای وجود او در زندگی ام را هم فراموش کرده بودم. تمام آن ماجراهایی را که مجبورم کرده بود تحمل کنم. اگر این سالهای تمام نشدنی نگذشته بود هیچ وقت واقعا نمی فهمیدم چکار کرده است. اینکه او بهترین و بدترین اتفاق زندگی ام بوده است.

.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جوجو مویز

مترجم

سونیا سینگ

تعداد صفحات

482

ناشر

منوچهری

شابک

978-964-6382-89-3

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کشتی عروسان”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.