دشمن عزیز

برند افق شناسه محصول: 112184 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب Dear enemy
  • هشتمین کتاب از عاشقانه های کلاسیک افق
  • نوشته جین وبستر نویسنده آمریکایی
  • فیلم و انمیشینی با اقتباس از این رمان ساخته شده

 

۱۷۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

۱۷۵,۰۰۰ تومان

دشمن عزیز

۱۳۰,۰۰۰ تومان

بابا لنگ دراز

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۳۰۵,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب دشمن عزیز :

کتاب دشمن عزیز نوشته جین وبستر و ترجمه عنوان اصلی کتاب Dear enemy است که نخستین بار در سال ۱۹۱۵ منتشر شد و به نوعی قسمت دوم کتاب بابا لنگ دراز می باشد. جودی آبوت پس از ازدواجش با جرویس پندلتون، دوست صمیمی اش سالی مک براید را به سرپرستی نوانخانه بر می گزیند و او کارهایی را که انجام داده در قالب نامه به جودی گزارش می دهد. رابطه سالی و پزشک نوانحانه که او را دشمن عزیز نامیده توام با لجبازی است اما رفته رفته اعترافات دلپذیر سالی درباره این مرد از لا به لای نوشته هایش سر بر می آورد.

جین وبستر سه سال بعد از موفقیت بی نظیر رمان بابا لنگ دراز اقدام به نوشتن ادامه آن ماجراها کرد و کتاب دشمن عزیز را نوشت که به اندازه رمان قبلی شهرت یافت. همانطور که بابا لنگ دراز به زندگی جودی ابوت می پردازد، رمان دشمن عزیز نیز نشان می دهد که چگونه سالی از دختری ساده دل به زنی مستقل و توانا تبدیل می شود.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

جیبی

سایر مشخصات
نویسنده

جین وبستر

مترجم

ثمین نبی پور

تعداد صفحات

528

ناشر

افق

شابک

978-600-353-425-4

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دشمن عزیز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.