دیوان باباطاهر

  • همراه با قاب طرح چرمی
  • این کتاب دوستدار محیط زیست است
  • همراه با تصاویر و نگارگری های عبدالله محرمی
  • و خوشنویسی بسیار زیبا و چشم نواز
  • دو زبانه، کاغذ گلاسه ،لب طلایی
۴۹۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب دیوان باباطاهر :

کتاب دیوان باباطاهر محرمی همراه با یک قاب ارایه و کاغذ صفحات در راستای حفاظت از منابع طبیعی از برگ درختان تهیه نشده و درختی بابت آنها قطع نشده است. این اثر همراه با تصاویر، نگارگری عبدالله محرمی و خوشنویسی بسیار زیبا و چشم نواز ارایه شده است. باباطاهر عریان عارف و شاعر قرن پنجم هجری قمری و معاصر با طغرل سلجوقی است.

البته در باب حوادث زندگی و احوالات بابا طاهر اطلاعات مبسوطی در دست نیست. برخی تذکره‌ نویسان وی را معاصر عین ‌القضات همدانی (یعنی حدود سال ۵۲۵ هجری قمری) و برخی وی را هم عهد خواجه نصیرالدین طوسی (۶۷۲ هجری قمری) دانسته‌ اند. از باباطاهر علاوه بر دو بیتی های معروف او، مجموعه کلمات قصاری نیز به زبان عربی به نام «اشارات» به جای مانده است.

لقب عریان برای بابا طاهر به دلیل زهد و تقوا و دل بریدن او از مادیات بود. اشعار زیادی از بابا طاهر وجود دارد که برخی از آنها در سطح جهانی دارای شهرت هستند. باباطاهر اهل همدان بوده و مسلک درویشی و فروتنی او که سبک زندگی عارفان است باعث شد تا او گوشه گیر شود و به صورت گمنام زندگی کند و شرح مفصلی از زندگی خود باقی نگذارد. آرامگاه باباطاهر در میدان باباطاهر شهر همدان برای بسیاری از توریست ها دارای جذابیت خاصی است.

تصویری از کتاب باباطاهر
تصویری از کتاب باباطاهر
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

با قاب مخصوص
گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

باباطاهر
با نگارگری عبدالله محرمی

تعداد صفحات

150

ناشر

میردشتی

وزن 1000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیوان باباطاهر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.