سه‌شنبه‌ها با موری

  • داستان واقعی 14 سه شنبه آخر یک استاد با شاگردش
  • شامل بزرگترین و با ارزش‌ترین درس‌های زندگی
  • یک پیر مرد، یک مرد جوان و بزرگترین درس زندگی
  • جزو پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز
  • منتشر شده در بیش از 34 کشور و 30 زبان دنیا

 

۹۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب سه شنبه ها با موری :

کتاب سه شنبه ها با موری ؛ یک پیر مرد، یک مرد جوان و بزرگترین درس زندگی ، از تاثیرگذارترین و پرفروشترین کتابهای لیست نیویورک تایمز است. این رمان از اکتبر ۱۹۹۷ تاکنون همواره جزو ۵ کتاب پرفروش سال قرار داشته است. اُپرا وینفری بر اساس داستان این کتاب یک فیلم تلویزیونی تهیه کرد که از تلویزیون ایران نیز پخش شد. سه شنبه ها با موری در ۳۴ کشور و به ۳۰ زبان دنیا ترجمه و منتشر شده و در بسیاری از کشورها پرفروشترین کتاب خارجی سال لقب گرفته است. این رمان از معدود کتاب‌هایی است که مخاطب نمی تواند تنها با یک بار خواندن و به سادگی از صفحات آن عبور کند.

داستان کتاب، در واقعیت اتفاق افتاده و در خصوص ارتباط موری شوارتز با شاگردش میچ آلبوم است. موری در اصل استاد نویسنده کتاب است که در هنگام نگارش آن مبتلا به بیماری ALS بوده و میچ لحظات واقعی و کنار او بودن را تشریح کرده است. این کتاب تاریخ نگاری اعجاب انگیز لحظاتی است که این دو مرد با یکدیگر صرف کرده اند. موری ، در دوران کهولت خود، ۱۴ سه شنبه آخر و ماندگار زندگی اش را با میچ گذرانده و با وجود دست و پنجه نرم کردن با بیماری سخت خود، بزرگترین و با ارزش‌ترین درس‌های زندگی را به وی منتقل می کند. درس‌هایی که با حضور در هیچ کلاس و دانشگاهی نمی‌توان آنها را فرا گرفت بلکه باید آن را در زندگی فهمید و لمس شان کرد. کتاب ترجمه عنوان اصلی کتاب Tuesdays with Morrie است که توسط ماندانا قهرمانپور به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب موری از مرگ می گوید :

مرگ پدیده ای طبیعی است. هیولایی که ما آدمها از مرگ می سازیم همه اش به خاطر این است که خودمان را به صورت عضوی از چرخه طبیعت نگاه نمی کنیم. فکرمی کنیم چون انسان هستیم، پدیده ای فرا طبیعی هستیم اما ما فراطبیعی نیستیم. هر عنصری که متولد شود، می میرد…

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

میچ آلبوم

مترجم

ماندانا قهرمانلو

تعداد صفحات

264

ناشر
شابک

978-964-341-313-2

وزن 280 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه‌شنبه‌ها با موری”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.