شکار گوسفند وحشی

  • شکار گوسفند وحشی ، سومین رمان هاروکی موراکامی است
  • برنده ی جایزه ی نوما سال 1982
  • نقطه آغاز شهرت بین المللی موراکامی
  • از معدود آثار موراکامی در ژانر پلیسی – جنایی
۱۱۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب شکار گوسفند وحشی:

کتاب شکار گوسفند وحشی سومین رمان از هاروکی موراکامی است که در سال ۱۹۸۲ در ژاپن منتشر شد و در همین سال جایزه ادبی نوما را دریافت کرد. موراکامی در این رمان عناصر ادبیات آمریکایی و بریتانیا را با مفاهیم ژاپنی ترکیب می کند و در جستجوی هویت فرهنگی مردم ژاپن را در دوران پس از جنگ جهانی دوم است.

بخشی از کتاب شکار گوسفند وحشی در فضای رازآلود پلیسی-جنایی اتفاق می‌افتد و بخش دیگر فانتزی است و چرخش نویسنده پست مدرن رمان بین این دو فضا از جذابیت‌های نثر موراکامی محسوب می شود. این رمان، اثری ادبی و خارق العاده و نقطه آغاز شهرت بین المللی هاروکی موراکامی تلقی می شود و رمانی غیرمعمول و بسیار جذاب است که توانایی های موراکامی را در داستان سرایی به خوبی نشان می دهد.

کتاب شکار گوسفند وحشی ترجمه عنوان اصلی کتاب A Wild Sheep Chase است که نخستین بار در سال ۱۹۸۲ در ژاپن و در سال ۱۹۸۹ به انگلیسی منتشر شد. محمود مرادی هم این رمان را به زبان فارسی ترجمه و در اختیار علاقه مندان آثار موراکامی قرار داده است.

خلاصه رمان شکار گوسفند وحشی:

شخصیت اصلی رمان، مرد ژاپنی ۳۰ ساله ای بدون نام است که در تعقیب یک گوسفند وحشی که در جسم انسانها حلول می‌کند، از توکیو به هوکایدو سفر می‌کند. دوست مرد برای او تصویری کارت پستالی از یک گله گوسفند در چمن زار روستایی می فرستد، مرد هم آنرا برای چاپ در روزنامه استفاده می‌کند.

پس از آن افرادی به سراغ او آمده و او را مجبور می‌کنند که گوسفندی با علامت علامت ستاره ای بلوطی بر پشتش را برای آنها پیدا کند: گوسفند را پیدا کن یا با عواقب سختی مواجه می شوی… بدنی شکل سفر مرد ۳۰ ساله آغاز می شود. کتاب شکار گوسفند وحشی

برای مشاهده سایر کتاب های هاروکی موراکامی، کتابهای مرتبط در همین صفحه را مشاهده فرمایید…

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

هاروکی موراکامی

ترجمه

محمود مرادی

تعداد صفحات

412

شابک

9789643808761

وزن 450 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شکار گوسفند وحشی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.