به آواز باد گوش بسپار

برند چشمه شناسه محصول: 112012 دسته: , ,
  • به آواز باد گوش بسپار
  • اولین رمان منتشر شده هاروکی موراکامی به سال 1979
  • برنده جوایز متعدد و معتبر از جمله جایزه آکوتاگاوا
  • این کتاب باعث شهرت موراکامی در ژاپن شد
۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب به آواز باد گوش بسپار :

کتاب به آواز باد گوش بسپار اولین رمان هاروکی موراکامی ، نویسنده برجسته ژاپنی ا‌ست که در سال ۱۹۷۹ منتشر شد. این اثر بود که باعث شناخته ‌شدنش موراکامی در ادبیات ژاپن شد و موفق به کسب جوایز متعدد و بسیار معتبری از جمله جایزه آکوتاگاوا گردید. موضوع رمان بر می گردد به یک فقدان، و رابطه‌هایی که شکل نمی‌گیرند و ماجراهای مربوط به یک نسل. داستان در ۱۸ روز از سال ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد. در این رمان می توان آغاز تکنیک‌ها و ظرافت‌های روایی این داستان‌نویس را به خوبی دید و یک اثر جذاب و پُر اتفاق را درک کرد.

این کتاب اولین بخش از سه گانه ی مشهور هاروکی موراکامی است که به تریلوژی « موش » مشهور است. تکه های بعدی این سه گانه کتابهای پین‌بال ۱۹۷۳ و تعقیب گوسفند وحشی هستند. موراکامی می‌گوید روزی در حال تماشای مسابقه بیس‌بال طرح این رمان به سرش زد و این آغاز نویسندگی‌اش بود… کتاب به آواز باد گوش بسپار اثر هاروکی موراکامی ترجمه فارسی عنوان اصلی کتاب Hear the wind sing است که توسط محمدحسین واقف ترجمه و در اختیار علاقه مندان آثار موراکامی قرار گرفته است.

برای مشاهده یا خرید نسخه اصلی این کتاب به انگلیسی Hear the Wind Sing به همراه کتاب Pinball 1973 روی تصویر زیر کلیک کنید…

نسخه اصلی به آواز باد گوش بسپار

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

هاروکی موراکامی

مترجم

محمدحسین واقف

تعداد صفحات

142

ناشر
شابک

978-600-229-573-6

وزن 150 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “به آواز باد گوش بسپار”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.