محاکمه عادت هااین کتاب از تاریخ 10 مرداد 1399 عرضه خواهد شد

  • مبتنی بر ساختار دادگاه های هیئت منصفه ای
  • در این کتاب بیش از 100 عادت واکاوی شده
  • و به چگونگی شناسایی عادت پی خواهید برد
  • با اقتباس از کتاب قدرت عادت، کتاب عادتهای اتمی
  • و فیلم «دوازده مرد خشمگین»
۱۰۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالیاین کتاب از تاریخ 10 مرداد 1399 عرضه خواهد شد

معرفی کتاب محاکمه عادت ها :

کتاب محاکمه عادت ها نوشته علی خاکزادی رمانی تخیلی، مبتنی بر ساختار دادگاه های هیئت منصفه ای (ژوری) است که در آمریکا و اروپا رواج دارد، در این کتاب بیش از ۱۰۰ عادت واکاوی شده و در نهایت خواننده به چگونگی شناسایی عادت پی خواهد برد . در این رمان، از کتاب قدرت عادت، کتاب عادتهای اتمی و فیلم اثر گذار «دوازده مرد خشمگین» اقتباس شده است.

برشی از متن کتاب :

زن جوان گفت: «مگر مغز هم خراب می‌شود؟!» مهندس با نگاهی ژرف اندیشانه که به سقف اتاق دوخته بود، گفت : «بله. بله که خراب می‌شود. دو نوع درد ممکن است به‌ سراغ مغز بیاید که هرکدام درمان مخصوص به خود را دارد. درد اول آسیب های فیزیکی است؛ مثل تومور یا صرع. درمان این درد در تخصص علم پزشکی است. درد دوم به آسیب های عملکردی مربوط می‌شود؛ یعنی مغز خوب کار نمی کند و درست تصمیم نمی ‌گیرد. چنین مغزی خراب است و باید تعمیر شود. شما باید بین درمان و تعمیر تفاوت قائل شوید.»

برچسب:
مشخصات کلیاین کتاب از تاریخ 10 مرداد 1399 عرضه خواهد شد
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

علی خاکزادی

تعداد صفحات

350

ناشر

مولف

شابک

.

وزن 350 گرم
نظرات کاربراناین کتاب از تاریخ 10 مرداد 1399 عرضه خواهد شد

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محاکمه عادت ها”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.