مغازه خودکشی

برند چشمه شناسه محصول: 112171 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب The Suicide Shop
  • از رمان های پرفروش در اروپا و آمریکا
  • جزو پرفروش ترین رمان های ترجمه شده در ایران
  • با بیش از 25 مرتبه تجدید چاپ
  • فیلمی با اقتباس از این کتاب در سال 2012 ساخته شد
۴۲,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب مغازه خودکشی :

کتاب مغازه خودکشی اثر ژان تولی و ترجمه احسان کرم ویسی است. رمان مغازه خودکشی یکی از پرفروش ترین کتاب های ترجمه فارسی در ایران با بیش از ۲۵ مرتبه تجدید چاپ می باشد. این کتاب ترجمه عنوان اصلی The Suicide Shop است که نخستین بار ۲۰۰۶ منتشر شد. مغازه خودکشی یک فانتزی سیاه تکان دهنده است که بعد از چاپ شدن در سال ۲۰۰۷، توجه فراوانی برانگیخت. رمان عجیب ژان تولی، نویسنده و فیلم نامه نویس فرانسوی، هجوی است تمام عیار درباره مرگ و امید. رمان مغازه خودکشی از درخشان ترین آثار فانتزی سیاهی است که در دو دهه گذشته در جهان نوشته شده است. حضور متراکم مرگ، تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخی های ظریف که در نهایت قرار است خواننده را میخ کوب کند.

خلاصه داستان :

رمان مغازه خودکشی درباره یک دکان فروش ابزار و ادوات خودکشی است. همه جور خنزرپنزری در آن یافت می شود. از انواع سَم تا طناب های دار، از انواع سلاح های کمری مناسب برای انتحار تا ویروس های کشنده. یک فروشگاه منحصر به فرد در زمان و مکانی نامعلوم. رمان گره خورده است به نام برخی از مهم ترین چهره های ادبی و هنری که خود را کشته اند؛ میشیما، مرلین مونرو، ونسان ونگوگ و… تقاضا بسیار زیاد است، تا این که روزی پسری وارد این مغازه می شود و با خودش تحولی به همراه می آورد. این روند پیش می رود تا سطرهای پایانی کتاب که ناگهان ضربه ای خردکننده به مخاطب وارد می شود، ضربه ای که غیرقابل پیش بینی است…

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

ژان تولی

ترجمه

احسان کرم ویسی

تعداد صفحات

114

ناشر

چشمه

شابک

978-6002298812

وزن 150 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مغازه خودکشی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.