نامه‌های رز

  • ترجمه فارسی کتاب Les Letters de Rose
  • برنده ی جایزه کتاب عاشقانه سال 2016 فرانسه
  • داستانی از دل سر سبزی‌ های فرانسه
  • رمانی عاشقانه، مسحور کننده و رازآلود

 

۱۶۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب نامه های رز :

کتاب نامه های رز نوشته کلاریس سابار نویسنده فرانسوی و ترجمه عنوان اصلی کتاب Les Lettres de Rose می باشد که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

خلاصه کتاب نامه های رز :

داستان کتاب از زبان دختری به نام لولا روایت می شود. او در ۶ ماهگی به فرزند خواندگی پذیرفته شده و اکنون ۳۰ سالگی را پشت سر می گذارد. لولا چیزی از گذشته خود جز چند کابوس که همیشه او را همراهی کرده اند نمی داند.

لولا در کل دختر تنهایی و به سختی با کسی ارتباط برقرا می کند. تنها دوست او که دارای ثبات شخصیت است دختری به نام ژولی است که در بیشتر مواقع لولا را همراهی می کند.

زندگی لولا زمانی که آخرین مرد زندگی او با ارسال یک پیام رابطه شان را تمام می‌کند بیشتر در هم می شکند. پس از مدتی، یک پیام صوتی که لولا گمان می‌برد از سمت پیتر است، در وجودش هیجان وقوع اتفاقی شیرین را بر می‌انگیزد. اما پیام از سمت پیتر نیست. صدا، صدای مردی بین ۳۰ الی ۴۰ ساله است. وکیلی که تماس گرفته تا به وصیت موکل متوفی خود عمل کند. این صدا، صدای مادربزرگ خونی لولا، یعنی خانم رز است…

تکه هایی از کتاب :

گذشته یک خوبی دارد و آن این است که پشت سر ماست. می‌توانیم به آن بی‌محلی کنیم. خودتان را به خاطر ماجراهایی که هرگز مسئولش نیستید اذیت نکنید.

به نظر من زندگی کوتاه تر از آن چیزی است که نخواهیم از آن استفاده کنیم. ما وارد این دنیا شده ایم که زندگی کنیم، و گرنه بودنمان اصلا چه فایده ای دارد؟

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

کلاریس سابار

ترجمه

آریا نوری

تعداد صفحات

352

ناشر

کوله پشتی

شابک

978-600-461-008-7

وزن 350 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نامه‌های رز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.