جزء از کل

برند چشمه شناسه محصول: 112004 دسته: , ,
  • کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز
  • نامزد دریافت جایزه بوکر در سال 2008
  • جزو پرفروشترین رمان های تاریخ استرالیا
  • بهترین گزینه ممکن برای خواندن رمان بلند
  • بیش از 40 بار تجدید چاپ در ایران
۳۹۵,۰۰۰ تومان
۳۹۵,۰۰۰ تومان

جزء از کل

۳۵۰,۰۰۰ تومان

ریگ روان

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۷۴۵,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب جزء از کل :

کتاب جزء از کل داستان مارتین و جسپر دین ( پدر و پسر ) است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت از عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. مارتین با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می کند. داستانی که نشان می دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی اش قرار داشته است. داستان کتاب از زمان کودکى پدر تا زمان بزرگ شدن فرزند ادامه پیدا می کند و تمامی حوادث و اتفاقات شگفت انگیز زندگی آن ها همراه با یک طنز تلخ و یک تم فلسفی روایت می شود. خرید کتاب جزء از کل

بخشی از کتاب :

احساس می کنم یه جای زندگیم راه رو غلط رفتم، ولی اینقدر جلو رفتم که دیگه انرژی برای برگشت ندارم. خواهش می کنم این یادت بمونه مارتین؛ اگه فهمیدی مسیر رو اشتباه رفتی، هیچوقت برای برگشت دیر نیست! حتی اگه برگشتن ده سال هم طول بکشه، باید برگردی! نگو راه برگشت طولانی و تاریکه، نترس از این که هیچی به دست نیاری…

وقتی بچه هستی برای این که پیرو جمع نباشی با این جمله به تو حمله می کنند «اگر همه از بالای پل بپرند پایین تو هم باید بپری؟ » ولی وقتی بزرگ می شوی ناگهان متفاوت بودن با دیگران جرم به حساب می آید و مردم می گویند « هی. همه دارن از روی پل می پرن پایین، تو چرا نمی پری؟ »

کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز ترجمه عنوان اصلی A Fraction of the Whole می باشد که توسط پیمان خاکساری به فارسی ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

برای خرید نسخه اصلی و زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب A Fraction of the Whole

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

استیو تولتز

مترجم

پیمان خاکسار

تعداد صفحات

660

شابک

978-600-2295-00-2

وزن 800 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزء از کل”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.