کت ومن (زن گربه ای)

  • ترجمه فارسی کتاب Catwoman (زن گربه ای)
  • این کتاب در سال 2018 منتشر شد
  • از هیجان برانگیز ترین کتاب های حماسی
  • جزو پرفروش ترین کتابهای سارا جی ماس
۳۹۶,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب کت ومن :

در پشت جلد کتاب کت ومن (کتاب زن گربه ای) نوشته سارا جی ماس می خوانید (عنوان اصلی Catwoman) :

خفاش چو پنهان شود، گربه بازیگر میدان شود. وقت آن است که ببینیم گربه واقعاً چند جان دارد…
سلینا کایل دو سال پس از گریختن از زاغه‌های شهر گاتهام، در قالب هالی واندرهیزِ اسرارآمیز و ثروتمند بازمی‌گردد. خیلی سریع می‌فهمد که بتمن برای مأموریتی مهم شهر را ترک کرده است و بت‌وینگ در شهر مانده تا موج تبهکاران شرور را پس براند. شهر گاتهام آماده‌ی تصرف است.

در همین حال، لوک فاکس می‌خواهد ثابت کند که در نقشش به‌عنوان بت‌وینگ توانایی کمک به مردم را دارد. سارقی جدید را که در شهر می‌خرامد، هدف گرفته است؛ کسی که به نظر می‌رسد از باقی مجرمان باهوش‌تر است. این زنِ سارق با پویزن آی‌وی و هارلی کوئین گروهی تشکیل داده است؛ گروهی غارتگر. اسباب مصیبت بت‌وینگ کسی جز کت‌ومن نخواهد بود…

برشی از کتاب :

می‌دانست که هر دو وانمود می‌کنند و دروغگو بودند. یکی در خدمت روشنایی و دیگری در خدمت تاریکی. هالی، با آن لبخند غمگین. کسی که به نظر می‌آمد از ثروت و قدرت متنفر است و بااین‌حال میان آن‌ها زندگی میکرد. لوک ذهنش را زیرورو کرد، تاهمین پاییز اصلا اسم هالی واندرهیز به‌ گوشش نخورده بود. هرگز. در ماه آگوست با جت شخصی به اینجا رسید، تو گویی روحی بوده که از میان ابرها ظاهر شده است. یک شبح.یک غول.

هالی از محفل قاتلان بود. و هالی هرگز وجود خارجی نداشت. لوک تقریبا می خواست روی پاشنه بچرخد و برود که تکه کاغذی روی میز کت‌ومن چشمش را گرفت. لوک بیشتر وارد آن فضا شد، بوی هالی توی آن فضا بود. همان بوی گلی که با آن بیدار شد. اسم او روی کاغذ بود.

لوک

با قلبی تپنده تکه کاغذ را برداشت. دهانش کاملا خشک شده بود. تای کاغذ را باز کرد و سه واژه روی آن را خواند :

از این شهر محافظت کن.
‌‌

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

سارا جی ماس

ترجمه

آیدا کشوری

تعداد صفحات

438

ناشر

باژ

شابک

978-622-2190-11-8

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کت ومن (زن گربه ای)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.