درباری از بال و تباهی

  • ترجمه فارسی کتاب A Court of Wings and Ruin
  • این کتاب در سال 2017 منتشر شد
  • سومین کتاب از مجموعه سه گانه درباری از خار و رز
  • برنده جایزه‌ کتاب برتر سال از نگاه کاربران Goodreads
۳۲۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۸۵۰,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب درباری از بال و تباهی :

کتاب درباری از بال و تباهی سومین کتاب از مجموعه سه گانه درباری از خار و رز می باشد که توسط سارا جی ماس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ارایه شده است. این کتاب ترجمه فارسی سومین کتاب با عنوان A Court of Wings and Ruin است که نسخه زبان انگلیسی کتاب نیز در فروشگاه موجود است.

خلاصه داستان :

آن نقاشی دروغی بیش نبود. دروغی درخشان و زیبا، آکنده از غنچه‌های صورتی کم رنگ و پرتو‌های گسترده خورشید. دیروز آغازش کردم؛ جستجویی بی هدف در باغ رُز نهفته‌، آن سوی پنجره های باز کارگاه را. در لابه‌لای خارهای در هم تنیده و برگ های اطلسی و تپه های سرسبزی که تا دور دست ها گسترده شده بود. بهاری بی امان و همیشگی.

اگر جسارت به خرج می دادم و این منظره از دربار را  به تصویر می کشیدم، خارهای درنده، گل هایی که نور خورشید را از گیاهان کوچک تر از خود می ربود و تپه های ممتد قرمز رنگ می بود. اما هر ضربه ی ‌قلم مو روی بوم وسیع نقاشی حساب‌شده بود؛ هر پیچ و تابی از رنگ های ترکیب شده نه فقط برای به تصویر کشیدن بهاری خوش‌منظر، بلکه برای ترسیم دنیایی روشن بود.

گرچه نه خیلی خوشحال؛ اما خرسند بودم از اینکه درنهایت از هراس‌هایی رهایی یافتم که با تلاش آن‌ها را فاش کردم به گمانم طی هفته‌های گذشته همچون یکی از این نقاشی‌ها، با مهارت و ظرافت رفتار کرده‌ بودم. شاید اگر انتخاب می‌کردم آن‌گونه که دلم می‌خواهد خود واقعی‌ام را نشان دهم، آراسته به چنگال‌هایی درنده می‌شدم که زندگی را از همراهان کنونی‌ام می‌ربود؛ و سپس آن تالارهای مجلل را خون‌آلود ترک می‌کردم. اما هنوز نه.

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب انگلیسی درباری از بال و تباهی

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

سارا ماس

مترجم

سيران شريفی

تعداد صفحات

700

ناشر

آذرباد

شابک

978-600-8537-82-3

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درباری از بال و تباهی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.