درباری از خار و رز

  • ترجمه فارسی کتاب A Court of Thorns and Roses
  • این کتاب در سال 2015 منتشر شد
  • کتاب اول از مجموعه سه گانه درباری از خار و رز
  • جزو پرفروشترین مجموعه های نیویورک تایمز
۲۳۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۸۵۰,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب درباری از خار و رز :

کتاب درباری از خار و رز اولین کتاب از مجموعه سه گانه دربار از خار و رز می باشد که توسط سارا جی ماس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ارایه شده است. این کتاب ترجمه فارسی اولین کتاب با عنوان A Court of Thorns and Roses است که نسخه زبان انگلیسی کتاب نیز در فروشگاه موجود است.

خلاصه داستان :

فیرا (به انگلیسی Feyre) دختری ۱۹ ساله و شكارچی است. او چيزی در مورد عواقب گرفتن و كشتن یک گرگ نمی داند و مانند تمامی انسان ها، از بی رحمی نهفته در بطن جنگل هراس دارد. Feyre باید برای نجات خود بر توانایی هایش تکیه کند. او در جنگلی زندگی می کند که زمستان هایش سرد و نمناک است. اما ياد می گیرد كه گرفتن جان موجودی جادویی چه بهای سنگينی در پی دارد… فیرا گرگی را میبیند که در پی شکار گوزنی است، او برای رقابت در دستیابی به گوشت باید گرگ را بکشد و به چنین موفقیت با ارزشی دست یابد، برای رسیدن به هر چیزی باید بهایی پرداخت. فایره گرگ را می کشد و یک موجود نامیرا برای مجازات وارد می شود.

او در دربار افسون ‌شده یِ قلمرو دشمن خود محبوس شده، می تواند راحت در آن جا بگردد ولی حق فرار كردن ندارد. عاقبت نگاه نافذ اسیر کننده اش كه جسمی پر از آثار زخم های جنگی و صورتی هميشه نقاب پوش دارد – توجه اش را به خود جلب مي‌كند. رفته ‌رفته خلاف هشدارهایی كه درباره نژاد تاملين شنيده است احساساتش نسبت به او شكل گرفته و این گونه سایه ای شوم و قديمی رشد مي‌كند. فیرا باید راهی برای باطل کردن طلسم بیابد، وگرنه عشقش را از دست خواهد داد.

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب انگلیسی درباری از خار و رز

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

سارا ماس

مترجم

سيران شريفی

تعداد صفحات

564

ناشر

آذرباد

شابک

9786008537120

وزن 600 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درباری از خار و رز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.