ملکه سرخ – مجموعه ملکه سرخ ۱

  • اولین کتاب از مجموعه چهار جلدی ملکه سرخ
  • برنده جایزه نخست بهترین کتاب گودریدز سال 2015
  • از پرفروشترین رمانهای فانتزی نوجوانان
  • نخستین مجموعه به قلم ویکتوریا اویارد
  • ترجمه فارسی عنوان اصلی Red Queen
قیمت اصلی ۱۹۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۰,۰۰۰ تومان است.

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب ملکه سرخ :

کتاب ملکه سرخ اولین کتاب از مجموعه چهار جلدی ملکه سرخ است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این مجموعه به قلم ویکتوریا اویارد است که اولین تجربه وی در امر نویسندگی رمان محسوب می شود. اویارد خاطرنشان کرده که ایده اولیه داستان را از مجموعه مسابقات عطش (The Hunger Games)، مردان ایکس (X Men)، بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و سیندرلا گرفته است. ملکه سرخ اولین اثر ویکتوریا است که به محض انتشار در لیست پرفروشترین رمانهای نوجوانان قرار گرفت. قبل از انتشار نسخه انگلیسی کتاب، شرکت یونیورسال حق ساخت فیلم آن را خرید و در حال حاضر مذاکرات ساخت فیلم در حل انجام است.

نظریه انتخاب طبیعی توضیح می دهد که چطور افراد یک گونه از موجودات زنده بمانند و برنده نهایی کسی است که تطابق بیشتری با شرایط داشته باشد. نظریه ملکه سرخ نسخه پیچیده تری از همین نظریه است. طبق این نظریه، شرایط زندگی موجودات زنده وابسته به گونه های دیگری است که با آن ها تماس دارند. بنابراین افراد هر نسل، گرچه از ژن های برتر نسل پیشین برخوردارند، اما با شرایطی جدید و اغلب دشوارتر روبرو هستند و بنابراین مجبور به ایجاد تواناهایی جدید در خودشان هستند. کتاب ملکه سرخ اویارد هم داستانی از این دست است.

خلاصه داستان :

مر بارو دختر ۱۷ ساله فقیر در دنیایی زندگی می کند که همه چیز متعلق به قوی ترهایی است که خون نقره ای دارند و معمولی ها (کسانی که خون شان سرخ رنگ است) حتی صاحب خودشان هم نیستند.

دنیای مر بارو در تفاوت با رنگ خون خلاصه شده است. مر بارو و خانواده اش از سرخ ها هستند، که سرنوشت شان خدمت به نقره ای های برگزیده است. مر برای کمک کردن به خانواده اش هر آنچه بتواند می دزدد، اما وقتی بهترین دوستش به سربازگیری محکوم می شود هر کاری که درتوانش باشد، انجام می دهد تا آزادی او را بخرد. ولی پیچش سرنوشت او را به قصر سلطنتی می کشاند و در آنجا مر در حضور پادشاه و دیگر اشراف زادگان متوجه می شود که تواناهایی فرا انسانی دارد که تا بحال از آنها خبر نداشته است. اما مشکل اینجاست که… خون او سرخ است. ولی دیگر زمان تغییر فرا رسیده است، این طور فکر نمی کنید؟

کتاب ملکه سرخ ترجمه فارسی عنوان کتاب Red Queen است. برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Red Queen

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون
گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

ویکتوریا اویارد

مترجم

محمد صالح نورانی زاده

تعداد صفحات

512

ناشر

کتابسرای تندیس

شابک

978-600-182-170-7

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ملکه سرخ – مجموعه ملکه سرخ ۱”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.