شمشیر شیشه ای – مجموعه ملکه سرخ ۲

  • دومین کتاب از مجموعه چهار جلدی ملکه سرخ
  • از پرفروشترین رمانهای فانتزی نوجوانان
  • نخستین مجموعه به قلم ویکتوریا اویارد
  • ترجمه فارسی عنوان اصلی Glass Sword
  • جزو لیست پرفروشترین های نیویورک تایمز
۱۷۲,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب شمشیر شیشه ای :

کتاب شمشیر شیشه ای دومین کتاب از مجموعه چهار جلدی ملکه سرخ (Red Queen) است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این مجموعه به قلم ویکتوریا اویارد است که اولین تجربه وی در امر نویسندگی رمان محسوب می شود. اویارد خاطرنشان کرده که ایده اولیه داستان را از مجموعه مسابقات عطش (The Hunger Games)، مردان ایکس (X Men)، بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و سیندرلا گرفته است. ملکه سرخ اولین اثر ویکتوریا است که به محض انتشار در لیست پرفروشترین رمانهای نوجوانان قرار گرفت. در جلد دوم مجموعه ملکه سرخ نبرد میان نیروهای شورشی و دنیای قسمت شده با خون بالا می گیرد و شرایط موجود، مر بارو را در برابر تاریکی ای که پیوسته در روحش رشد می کند قرار می دهد.

خلاصه داستان :

اگر تنها یک حقیقت وجود داشته باشد که مر بارو آن را بداند، این است که او با بقیه فرق دارد. خون مر بارو به رنگ سرخ است… مثل دیگر مردم سرخ و معمولی، اما توانایی نقره ای مانندش که کنترل آذرخش است، او را تبدیل به سلاحی کرده که شورای سلطنتی سعی در کنترلش دارد. حکومت او را یک ناممکن، و شخصیتی دروغین خطاب می کند. اما با گذر زمان، و هنگامی که مر از دست میون کالور، شاهزاده و… و دوستی که به او خیانت کرده فرار می کند، متوجه حقیقتی هیجان انگیز می شود. این که او تنها فرد نژادش نیست.

مر همچنان از دست میون، که حالا پادشاهی خشن شده، فرار می کند، به دنبال دیگر سرخ ها و نقره ای هایی می گردد که در این نبرد کمکش کنند. اما به زودی مر خود را در مسیری خطرناک می بیند و این احتمال وجود دارد که خودش هم به همان هیولاهایی تبدیل شود که همیشه از آنها متنفر بوده است. آیا او زیر بار سنگین زندگی هایی که باید برای این شورش از بین بروند خُرد خواهد شد؟ آیان این که خیانت ها و توطئه ها او را آب دیده کرده اند؟

کتاب شمشیر شیشه ای ترجمه فارسی عنوان کتاب Glass Sword است. برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Glass Sword

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون
گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

ویکتوریا اویارد

مترجم

محمد صالح نورانی زاده

تعداد صفحات

600

ناشر

کتابسرای تندیس

شابک

978-600-182-203-2

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمشیر شیشه ای – مجموعه ملکه سرخ ۲”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.