اتاقی که در آن اتفاق افتاد

  • ترجمه فارسی کتاب The Room Where It Happened
  • از پرفروش ترین کتاب های بازار نشر کشور آمریکا 2020
  • جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بوده است
  • یافتن چرایی کاهش قدرت آمریکا و افول جایگاه هژمونیک آن
  • چاپ اول ترجمه فارسی این کتاب در یک روز تمام شد
۱۷۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۲۳,۵۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد اثر جان بولتون :

کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد روایت جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی دولت ایالات متحده از چرایی کاهش قدرت این کشور و افول جایگاه هژمونیک آن است. بولتون در کتاب خاطرات کاخ سفید که خیلی زود و به‌ دلیل حواشی متعددی که پیرامون آن وجود داشت، تبدیل به یکی از پرفروش ترین کتاب های بازار نشر کشور آمریکا شد و در ایران به کتاب جان بولتون نیز شهرت پیدا کرده  به دنبال مقصر جلوه دادن ترامپ در این مسیر و ملامت‌ کردن اوست تا بتواند بر راهبردهای ساختاری ناکام ایالات متحده سرپوش بگذارد. این کتاب ترجمه فارسی عنوان اصلی The Room Where It Happened است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

برشی از کتاب :

شب حدود ۹:۳۰ تماس گرفتند و اطلاع دادند ایران یک پهپاد دیگر را هم سرنگون کرده. این یکی پهپاد گلوبال ‌هاوک بود و روی تنگهٔ هرمز ساقط شده بود. ژنرال دانفورد رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح می‌گفت زدن گلوبال هاوک با موارد سابق تفاوت کیفی دارد. این مورد به نابودی یکی از دارایی‌های امریکا انجامیده بود که ۱۴۶میلیون دلار قیمت داشت. دانفورد پیشنهاد داد به سه پایگاه در طول ساحل ایران حمله کنیم.

در نهایت بر سر نابود کردن آن سه پایگاه توافق کردیم. دانفورد اعلام کرد که حمله در سیاهی شب انجام خواهد گرفت. ترامپ پرسید حمله کِی اتفاق خواهد افتاد. دانفورد گفت ۹ شب به وقت واشینگتن. تصمیم ما سه ویژگی مهم داشت : اهداف فعال نظامی را می زدیم نه اهداف نمادین را، داخل خاک ایران را مورد حمله قرار می دادیم که خط قرمز ایرانی ها بود و در نهایت اینکه اهدافی را می زدیم که احتمالا تلفات انسانی داشت.

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب The Room Where It Happened

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جان بولتون

مترجم

محمد معماریان

تعداد صفحات

610

ناشر

امیرکبیر

شابک

978-9640021309

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتاقی که در آن اتفاق افتاد”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.