بادبادک باز

  • ترجمه فارسی کتاب انگلیسی The Kite Runner
  • نخستین اثر خالد حسینی نویسنده افغان
  • بهترین ترجمه رمان طبق نظر اکثر مخاطبان ایرانی
  • روایت افغانستان تحت حاکمیت گروه طالبان
  • در سال 2007 فیلمی با همین نام ساخته شد
۱۶۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب بادبادک باز :

کتاب بادبادک باز نوشته خالد حسینی نویسنده افغان می باشد. بادبادک باز ترجمه مهدی غبرایی طبق نظر ایرانی ها بهترین ترجمه رمان بادبادک باز می باشد. خالد حسینی فرزند یک دیپلمات افغان است که در سال ۱۹۸۰ به آمریکا پناهنده شدند. وی در شمال کالیفرنیا طبابت می کند.

بادبادک در این کتاب نماد عشق و برادری و صلح و دوستی است. بادبادک ‏باز درباره دوستی و خیانت و بهای وفاداری است. درباره علایق پدر و پسر است و تسلط پدر، درباره عشق و ایثار است و دروغ هایشان، دربارۀ دور ماندن از اصل است و تمنّای بازگشت به آن.

خلاصه داستان رمان بادبادک باز :

بادبادک باز روایت زندگی دو نوجوان افغان به نام های امیر و حسن است که از کودکی با یکدیگر بزرگ شده اند و حتی از یک پستان شیر خورده اند. امیر فرزند یک ارباب اما حسن پسر خدمتکاری است نزد پدر امیر کار می کند. با حمله روسیه به افغانستان، خانواده ی امیر به آمریکا مهاجرت می کنند.

پس از پایان جنگ و وقتی که گروه طالبان در افغانستان حکومت می کند، حسن (دوست امیر) و همسرش به دست طالبان به قتل می رسند و یک پسر به نام سهراب از خودشان به جای می گذارند. امیر که از این موضوع مطلع می شود، به افغانستان سفر می کند تا با یافتن پسر دوست صمیمی خود، کمی از بار گناه گذشته بکاهد…

برشی از کتاب بادبادک باز :

بابا گفت: فقط یک گناه وجود دارد والسلام. آن هم دزدی ست. هر گناه دیگری هم نوعی دزدی است. اگر مردی را بکشی، یک زندگی را می دزدی. حق زنش را از داشتن شوهر می دزدی، حق بچه هایش را از داشتن پدر می دزدی. وقتی دروغ می گویی، حق کسی را از دانستن حقیقت می دزدی. وقتی تقلب می کنی، حق را از انصاف می دزدی. می فهمی؟

کتاب بادبادک باز ترجمه عنوان اصلی کتاب The Kite Runner می باشد که نخستین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. بادبادک باز ترجمه مهدی غبرایی بهترین ترجمه فارسی طبق نظر فارسی زبانها می باشد. برای مشاهده یا خرید کتاب انگلیسی بادبادک باز روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Kite Runner

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

خالد حسینی

مترجم

مهدی غبرایی

تعداد صفحات

368

ناشر

نیلوفر

شابک

978-964-448-297-7

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بادبادک باز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.