بیست هزار فرسنگ زیر دریاها

  • ترجمه فارسی کتاب Vingt mille lieues sous les mers
  • همراه با تصاویر سیاه و سفید نسخه اصلی
  • این کتاب تاکنون از سوی 24 ناشر در ایران منتشر شده است
۱۲۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۶۵,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریاها :

کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریاها و در کل داستان های ژول ورن چه به لحاظ قصه گویی و چه به لحاظ محتوایی به گونه ‌ای است که از بچه ۹ ساله تا آدم ۹۰ ساله با آن ارتباط برقرار می ‌کند و از خواندنش لذت می ‌برد. شاید از این روست که هم شاهکارهای سینمای جهان با اقتباس از آثار ژول ورن ساخته شده، هم کارتون هایی برای کودکان و نوجوانان.

ژول ورن، نویسنده فرانسوی که رمان های ماجراجویانه ‌اش نام او را سر زبان ها انداخت، در سال ۱۸۶۳ پنج هفته در بالن را تحویل ناشر داد. این رمان با چنان موفقیتی رو به رو شد که نویسنده و ناشر تصمیم گرفتند به اتفاق هم مجموعه ای با عنوان «سفرهای شگفت ‌انگیز» و با صحافی متفاوت منتشر کنند؛ کتاب هایی نفیس، در قطع رقعی، با گراورهایی سیاه و سفید اثر نقاشان مختلف. از دل این تصمیم ۶۲ رمان و ۱۸ مجموعه داستان متولد شد.

خلاصه داستان :

به طور اتفاقی است که توجه دانشمندان به اعماق آب ها جلب می شود. مردم جهان متوجه می شوند موجود ناشناسی شبیه یک هیولای دریایی در اعماق اقیانوس ها زندگی می کند. پروفسور آروناکس به همراه یک گروه تحقیقاتی-اکتشافی از جمله ندلند که شکارچی نهنگ است با کشتی راهی اعماق آب می شوند. در ادامه اتفاقات عجیبی برای پروفسور و دوستانش رخ می دهد.

کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریاها جذابیت رمان خوانی را دو چندان می کند به طوری که شاید بارها آن را بخوانید. این مجموعه از روی نسخه بزرگسالِ فرانسوی و بدون هیچ گونه تلخیص و تغییری تهیه شده است و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد؛ امید است ادای دینی باشد به این نویسنده بزرگ و خلأ مجموعه آثارش را در زبان فارسی پُر کند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون

قطع کتاب

پالتویی

سایر مشخصات
نویسنده

ژول ورن

مترجم

محمد نجابتی

تعداد صفحات

672

ناشر

ققنوس

شابک

9786003910577

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیست هزار فرسنگ زیر دریاها”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.