سفر به مرکز زمین

  • روایت سفر جذاب گروه 3 نفره پروفسور لیدانبراک به اعماق زمین
  • آنها از یک کوه آتشفشانی خاموش در ایسلند پایین می روند
  • از پرفروش ترین و محبو ترین رمان های علمی تاریخ
  • فیلم و کارتونی هایی با اقتباس از این رمان ساخته شده است
۷۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۶۵,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب سفر به مرکز زمین :

در کتاب سفر به مرکز زمین (یا سفر به اعماق زمین) پروفسوری آلمانی به نام اوتو لیدانبراک، که معتقد است در اعماق زمین مواد داغ و مذاب و کشنده وجود ندارد و نیز برخی از دالان های آتشفشانی به مرکز زمین راه دارند، همراه برادرزاده ‌اش اکسل و هانس مردی که راهنمای آنها است از دهانه آتشفشانی خاموش در ایسلند به مرکز کره زمین راه پیدا می ‌کند. آنها در این سفر پرماجرا و هیجان ‌انگیز با حوادث گوناگونی رو به رو می‌شوند، از جمله جدالی مرگبار با جانوران و خزندگان زیر زمینی و دایناسورها و مقابله با طوفان ها.

سفر به مرکز زمین یکی از چهار کتاب ژول ورن است که باعث شد نام او بر سر زبان ها بیفتد. ژول ورن اولین نویسنده رمان هایی ماجراجویانه با دستمایه هایی از علم و تکنولوژی است. این کتاب یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین آثار علمی تخیلی جهان به شمار می رود که فیلم ها و کارتون هایی نیز با اقتباس از آن ساخته شده است. عنوان اصلی کتاب Journey to the Center of the Earth می باشد که نخستین بار در سال ۱۸۶۴ منتشر شد.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون

قطع کتاب

پالتویی

سایر مشخصات
نویسنده

ژول ورن

مترجم

فرزانه مهری

تعداد صفحات

372

ناشر

ققنوس

شابک

9786003910447

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفر به مرکز زمین”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.