بیگانه

برند مرکز شناسه محصول: 112123 دسته: , ,
  • مشهورترین و بهترین اثر آلبر کامو
  • جزو 100 شاهکار ادبیات داستانی جهان
  • با ترجمه بی نظیر لیلی گلستان
  • از پرفروش ترین رمان های خارجی در ایران
  • این ترجمه بیش از 35 مرتبه تجدید چاپ شده است
۶۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب بیگانه آلبر کامو :

رمان یا کتاب بیگانه آلبر کامو ، مشهورترین و بهترین اثر وی و از شاهکارهای ادبیات جهان به حساب می آید که در سال ۱۹۴۲ منتشر شد. کامو در سال ۱۹۵۷ به خاطر «آثار مهم ادبی که به روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می پردازد» برندهٔ جایزهٔ نوبل ادبیات شد. بیگانه ترجمه فارسی عنوان اصلی The Stranger است که نخستین بار در سال ۱۹۴۲ منتشر شد.

خلاصه رمان بیگانه :

مردی به نام مرسو در مراسم خاکسپاری مادرش شرکت می کند و در عین حال هیچ تأثر و احساس خاصی از خود نشان نمی دهد. مرسو به عنوان انسانی بی اراده در مسیر پیشرفت زندگی ترسیم می شود. او هیچ ارتباط احساسی بین خود و دیگران برقرار نمی کند و در بی تفاوتی و پیامدهای حاصل از آن زندگی اش را سپری می کند. او از این که روزهایش را بدون تغییری در عادت های خود می گذراند خشنود است تا اینکه به اشتباه دچار قتل می شود. بخش دوم کتاب بیگانه به محاکمه مرسو می پردازد. مرسو برای اولین بار با تأثیر ناشی از بی اعتنایی و بی تفاوتی برخورد با دیگران رو به رو می شود.

متن پشت جلد کتاب :

این رمان به ظاهر ساده است. و این را کامو به شدت احساس کرده است: یک «اضطراب» در تمام طول کتاب وجود دارد، حتی در لحظاتی که احساس می شود همه چیز دارد راحت می گذرد، خواننده کنجکاو می شود و وادار می شود در مورد تردیدهایش از خود سوال کند. انگار نویسنده خواسته است به او یادآوری کند که در این جا چیزی راز آمیز وجود دارد که باید کشف شود. کتاب بیگانه آلبر کامو

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب The Stranger

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

آلبر کامو

ترجمه

لیلی گلستان

تعداد صفحات

176

ناشر

مرکز

شابک

978-9643059149

وزن 100 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیگانه”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.