تفسیرهای زندگی

  • شامل زندگی  و آثار نویسندگان بزرگ جهان
  • اثر ویل و آری دورانت، نویسنده کتاب تاریخ تمدن
  • جستجو و بیان روشن تفسیرهای گوناگون زندگی
  • ترجمه عنوان اصلی Interpretations of Life
۳۶۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب تفسیرهای زندگی :

کتاب تفسیرهای زندگی در واقع پاسخی هر چند مختصر به غفلت آریل و ویل دورانت از ادبیات که بخش عظیمی از سرشت انسان را توضیح می دهد است. همان چیزی که دورانت ها در تاریخ تمدن پیگیری می کردند در ادبیات هم دنبال می کنند. به واقع ادبیات معاصر را علائم و نشانه های تمدن ما و موقعیت آن می دانند، به همین دلیل در این کتاب چندان خبری از مباحث پیچیده ادیبانه نخواهد بود و تا حد مقدور هم از گمان زنی و گمان پردازی اجتناب شده است. به عبارتی کتاب تفسیرهای زندگی جلوه دیگری از تاریخ تمدن آنها یا اگر بتوان گفت «تمدن ادبیات» معاصر محسوب می شود.این کتاب ترجمه فارسی عنوان اصلی Interpretations of Life می باشد که نخستین بار در سال ۱۹۷۰ منتشر شد.

ویل دورانت در مقدمه کتاب تفسیرهای زندگی : عنوان کتاب بی ریا و صادقانه است؛ چرا که دقیقا همان چیزی را بیان می دارد که مورد نظرم بود است : جستجو و بیان روشن تفسیرهای گوناگون اما یکسره تکان دهنده زندگی که در ادبیات پنجاه سال اخیر به ما عرضه شده است. نباید از این کتاب هیچ گونه نقد ادبی و حرفه ای، بحث تخصصی درباره سبک، وزن و قافیه، گرایش ها یا مکتب ها را توقع داشت.

این صفحات بیش از هر چیز اعترافات یک دوستدار هنر است که در هشتاد سال اخیر به عشق های گوناگون روی آورده که در نتیجه آن، هرگونه صلاحیت و مرجعیتی را که ممکن بود با یک عمر تلاش پیگیرانه و متمرکز بدان دست یابد، از کف داده است.

فهرست کتاب :

کتاب تفسیرهای زندگی، شامل داستان هایی از ویلیام فاکنر، ارنست همینگوی، جان اشتاین بک  و آیتون سینگلر، یوجین اونیل، رابینسون جفرز و ازرا پاوند، جیمز جویس، تی اس الیوت، سامرست موام، مارسل پروست، آندره ژید، ژان پل سارتر و سیمون دوبوار، آلبر کامو، توماس مان، وینگشتاین، سورن کیرکگور، پیشگامان اگزیستانسیالیسم، هوسرل، هایدگر، فرانتس کافکا، نیکوس کازانتزاکیس، ادبیات اتحاد شوروی، میخائیل شولوخوف، بوریس پاسترناک، الکساندر سولژنیستن، یوگنی یفئوشنکو می باشد..

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

ویل دورانت
آریل دورانت

مترجم

ابراهیم مشعری

تعداد صفحات

594

ناشر

نیلوفر

شابک

978-9644480348

وزن 600 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تفسیرهای زندگی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.