7%

جشنی برای کلاغ ها (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۴

برند ویدا شناسه محصول: 112028 دسته: , ,
  • دو جلد از چهارمین کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ
  • جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
  • فروش بیش از 70 میلیون نسخه در سراسر دنیا
  • ترجمه شده به بیش از 25 زبان زنده دنیا
  • داستان خیره کننده و باشکوه مارتین
قیمت اصلی ۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

کتاب جشنی برای کلاغ ها (۲ جلدی)؛ چهارمین کتاب از مجموعه نغمه آتش و یخ:

کتاب جشنی برای کلاغ ها (دو جلدی) با عنوان اصلی A Feast for Crows چهارمین سری از مجموعه نغمه آتش و یخ می باشد که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. همچنان که کینه ها و وسوسه ها بر سرزمين پادشاهان حکم می راند و قربانی می گيرد، آن سوی دريای سرخ اژدهایان «دنریس تارگرين» بزرگ و بزرگ تر می شوند؛ چيزی که دنریس و دنيای اطرافش را به شوق و وحشت می اندازد.

پس از قرن ها نزاع خونین، قدرت های هفت گانه ای که سرزمین پادشاهی را میان خود تقسیم کرده اند، موفق شده اند صلحی هرچند شکننده را میان خود به وجود آورند. اما طولی نمی کشد که فراری ها، مجرمان، خائنان و مردارخوارانِ پادشاهیِ هفت گانه گرد هم می آیند. کتاب جشنی برای کلاغ ها

دو جلدی جشنی برای کلاغ ها

اکنون، دسیسه هایی جدید و اتحاد هایی خطرناک در حال شکل گیری است و چهره هایی غافلگیرکننده از دل آشوبها و نزاع های گذشته سربرآورده اند تا نقشی در چالش های آینده ی تاریکِ این سرزمین داشته باشند.

اشراف، رعایا، سربازان، جادوگران، قاتلان و حکیمان گرد هم می آیند تا بر سر داشته ها و جانشان قمار کنند.

چرا که در جشنی برای کلاغ ها، بسیاری از افراد مهمان هستند اما فقط عده ای محدود از آن جان سالم به در خواهند برد. داستان کتاب جشنی برای کلاغ ها در خصوص ۱۲ شخصیت روایت می شود. شخصیت هایی کوچکی که در کنار شخصیت های اصلی روایت می شود…

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید

کتاب A Feast for Crows

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جرج آر. آر. مارتین

مترجم

رویا خادم الرضا

تعداد صفحات

جلد اول 496 صفحه
جلد دوم 474 صفحه

ناشر

ویدا

شابک

9786002910790

وزن 1000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جشنی برای کلاغ ها (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۴”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.