3%

نبرد پادشاهان (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۲

برند ویدا شناسه محصول: 112026 دسته: , ,
  • دو جلد از دومین کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ
  • پرفروش ترین مجموعه رمان در چند سال اخیر
  • فروش بیش از 70 میلیون نسخه در سراسر دنیا
  • برنده جایزه لوکاس در سال 1999
  • جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
قیمت اصلی ۷۷۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

کتاب نبرد پادشاهان (دو جلدی)؛ دومین کتاب از مجموعه نغمه آتش و یخ :

کتاب نبرد پادشاهان (دو جلدی) با عنوان اصلی A Clash of Kings دومین سری از مجموعه نغمه آتش و یخ می باشد. جنگ بر سر قدرت به نبردی سهمگین در تمام قلمرو می انجامد. شمشیر و خون و مرگ یک تاز میدان است… زمان به هم ریخته است. تابستان ۱۰ ساله صلح و فراوانی به سر آمده و زمستانی سرد و کُشنده، همانند حیوانی درنده و زخم خورده در حال نزدیک شدن است. دو رهبر بزرگ «ادارد استارک» و «رابرت باراثیون» که چندین سال توانستند قدرت خود را در دوره ای از صلح تحمیل شده حفظ کنند، اکنون جان شان را به خاطر خیانت های اشراف و درباریان از دست داده اند.

حالا، آشوب و هرج و مرج کل سرزمین پادشاهی را دربرگرفته چرا که مدعیان تخت آهنین پادشاهی هفت گانه، خود را آماده می کنند تا از طریق آشوب و جنگ، تکیه بر جایگاه قدرت بزنند. این کتاب فصل دوم سریال بازی تاج و تخت است.

.

دو جلدی نبرد پادشاهان

با آشکار شدن نشانه ای شوم در آسمان، هفت قلمرو پادشاهی وستروس و شش گروه درگیر جنگ داخلی هستند و دست به قدرت نمایی زده اند: «راب» پسر ادارد، خود را پادشاه شمال اعلام کرده است؛ در جنوب، «جافری» تنها اسم یک پادشاه را یدک می کشد؛ هر دو برادر رابرت تلاش می کنند تا قدرت را به دست آورند و در سرزمینی دور دست، «دنریس تارگرین» ملکه ای در تبعید که مادر اژدهایان نام دارد، همه چیز خود را به خطر می اندازد تا تنها دارایی ارزشمندش را از صحرایی سوزان و کشنده به سلامت بگذراند و تخت آهنین را از آن خود کند. «نایت واچ» نیز مشغول بازجویی گروهی عجیب و غریب به نام وحشی ها است.

.

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب نبرد پادشاهان با عنوان A Clash of Kings روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب A Clash of Kings

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جرج آر. آر. مارتین

مترجم

رویا خادم الرضا

تعداد صفحات

جلد اول 630 صفحه
جلد دوم 660 صفحه

ناشر

ویدا

شابک

978-600-291-072-1

وزن 1200 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نبرد پادشاهان (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۲”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.