3%

طوفان شمشیرها (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۳

برند ویدا شناسه محصول: 112027 دسته: , ,
  • دو جلد از سومین کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ
  • نامزد دریافت جایزه هوگو و نبولا در سال 2001
  • این دو جلدی طولانی ترین کتاب مجموعه است
  • برنده جایزه لوکاس در سال 2001
  • جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
قیمت اصلی ۹۸۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

کتاب طوفان شمشیرها (۲ جلدی)؛ سومین کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ:

کتاب طوفان شمشیرها اثر جرج مارتین با عنوان اصلی A Storm of Swords سومین سری از مجموعه نغمه آتش و یخ می باشد که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. ديوار می گريد از وحشت هجوم از ما بهتران… برادران نايت واچ بدون آگاهی از نبرد «بلک واتر» در سرزمين پادشاهان و وقايع غير قابل پيش بينی در «تری دنت» و «ريور ران» در پی نفوذ به دنيای پشت ديوار می باشند.

داستان طوفان شمشیرها کمی قبل از داستان کتاب قبل (نبرد پادشاهان) اتفاق می افتد. هفت پادشاهی هنوز درگیر جنگ پنج شاه هستند. شاهان باقی مانده «راب استارک، بالون گری‌جوی، جوفری باراتئون و استانیس باراتئون» در جنگ، برای حفظ موقعیت خودشان جانانه در تلاش هستند. جنگ داخلی مابین آنها باعث کشته شدن مردم عادی می شود. کتاب طوفان شمشیرها اثر جرج مارتین

457914

از پنج فرقه ی مدعی قدرت برای تاج و تخت، یک فرقه کشته شده، فرقه ی دیگر بی اعتبار گردیده و شعله های جنگ با شکسته شدن پیمان های بسته شده سوزان تر از قبل زبانه می کشد. جافری از خاندان لنیستر بر تخت پادشاهی نشسته و با ذهنی آشفته بر سرزمین هفت اقلیم حکمرانی می کند.

در تلخ ترین جنگ وی «لرد استنیس» شکست خورده و رسوا گردیده، «راب» جوان از خاندان استارک در حال حکمرانی بر شمال ریوران است. در همین حین، گروه بزرگی از وحشی ها به دیوار نزدیک می شوند و تارگرین ها نیز به پنتوس می رسند. اکنون باید فاتح این نبرد عظیم مشخص شود…

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب A Storm of Swords

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جرج آر. آر. مارتین

مترجم

رویا خادم الرضا

تعداد صفحات

جلد اول 740 صفحه
جلد دوم 790 صفحه

ناشر

ویدا

شابک

978-600-2910-74-5

وزن 1500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طوفان شمشیرها (۲ جلدی) مجموعه نغمه آتش و یخ ۳”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.