جهان همچون اراده و تصور

برند مرکز شناسه محصول: 125004 دسته: , ,
  • یکی از تأثیرگذارترین متون فلسفی در قرن نوزدهم
  • مهمترین کتاب و شاهکار آرتور شوپنهاور آلمانی
  • دربردارنده ی ایده ی بنیادین نظام فکری شوپنهاور
  • ویراست جدید کتاب
۶۵۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب جهان همچون اراده و تصور :

کتاب جهان همچون اراده و تصور، اثری نوشته ی آرتور شوپنهاور است که نخستین بار در سال ۱۸۱۹ عرضه شد. این کتاب به شکلی گسترده به عنوان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین متون در فلسفه ی قرن نوزدهم در نظر گرفته می شود. آرتور شوپنهاور، فیلسوف بلند آوازه ی آلمانی، برای فارسی زبانان ناشناخته نبوده با این حال اکنون با گذشت نزدیک به دو قرن از انتشار اولین ویراست کتاب جهان همچون ارداه و تصور، شاهکار او، این اثر در یک مجلد، به‌طور کامل، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. جلد اول کتاب حاضر در بردارنده‌ ی ایده‌ ی بنیادین نظام فکری شوپنهاور است که به چهار دفتر تقسیم شده، با ضمیمه‌ای حاوی نقد استادانه بر فلسفه‌ ی کانتی کامل می شود.

تصویر برآمده از این بخش تصویری منسجم و مبتنی بر تجربه‌ ی درونی و بیرونی که سه دژ استوار فلسفه‌ ی شورپنهاور، یعنی متافیزیک طبیعت، متافیزیک هنر، و متافیزیک اخلاق را پدید می‌آورد. جلد دوم تکمله‌ ی مباحث مطرح در هر یک از چهار دفتر جلد اول، و نماینده‌ ی عمری تامل بر مسایل متعددی است که بنیان فلسفه‌ ی او را تشکیل داده‌اند. این بخش حاوی پنجاه فصل در تکمیل مباحث جلد اول بوده، عمق و تنوع مندرجات آن نشان از پختگی و گستردگی اندیشه‌ ی نویسنده دارد و کتاب جهان همچون اراده و تصور را به عنوان یکی از برجسته‌ ترین آثار در سراسر قلمرو ادبیات فلسفی متمایز می‌سازد.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

آرتور شوپنهاور

مترجم

رضا ولی یاری

تعداد صفحات

1104

ناشر

مرکز

شابک

978-964-213-011-5

وزن 2500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهان همچون اراده و تصور”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.